21.5 C
Athens
Monday, May 6, 2024
More

    Ποια Ελληνική εταιρεία προχωρά στην παραγωγή ηλεκτρικού σκούτερ;

    Στην παραγωγή ενός ελληνικού ηλεκτρικού σκούτερ, που θα προσφέρει λύσεις στην μικροκινητικότητα και θα πωλείται σε εταιρείες και οργανισμούς (B2B) και όχι στη λιανική, προχωρά η εταιρεία Π. Πετρόπουλος.

    Πρόκειται για μία επενδυτική πρωτοβουλία που εντάσσεται στο πρόγραμμα Ecoshift το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης με χαμηλό επιτόκιο και θα ξεκινήσει κατά το δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς. Οι πωλήσεις προβλέπεται να αρχίσουν μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2024.

    Όπως έγινε γνωστό, στην γενική συνέλευση της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Απριλίου, οι επαφές με υποψήφιους πελάτες έχουν ξεκινήσει.

    Η δυναμικότητα της μονάδας υπολογίζεται στα 2.000 σκούτερ με τη λειτουργία μίας βάρδιας και 4.000 μέσα από τη λειτουργία σε δύο βαρδιών.

    Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό σκούτερ έτοιμο για παραγωγή και εξαγωγή! Από  τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος

    Με άνοδο ξεκίνησε το 2024

    Η Π. Πετρόπουλος, όπως ανέφερε η διοίκηση το τρέχον έτος ξεκίνησε θετικά. Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Θεόδωρο Αναγνωστόπουλο, η μέχρι τώρα πορεία των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος είναι καλή. Εφέτος θα συμμετέχουν στις πωλήσεις σε δωδεκάμηνη βάση τα εμπορικά σήματα που είχαν προστεθεί το 2023 στην προϊοντική γκάμα της εταιρείας.

    Από την πλευρά τοιυ ο πρόεδρος της Π. Πετρόπουλος, Μιχάλης Οικονομάκης σημείωσε ότι η χρονιά ξεκίνησε καλά, πλην όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το περιβάλλον αβεβαιότητας που επικρατεί σε διεθνές επίπεδο και που θα μπορούσε ενδεχομένως να επηρεάσει την κατάσταση μέσα στους υπόλοιπους μήνες του έτους.

    Υπερτριπλάσιο μέρισμα

    Η χθεσινή γενική συνέλευση ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 0,80 ευρώ ανά μετοχή (θα διανεμηθεί στις 22 Απριλίου), ενώ η διοίκηση της εισηγμένης απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα, μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι:

    Κατά καιρούς έχει εκδηλωθεί αγοραστικό ενδιαφέρον για τον έλεγχο της πλειοψηφίας της εταιρείας, πλην όμως αυτό είναι ζήτημα που αφορά τους βασικούς της μετόχους. Έως σήμερα, όπως ενημερώνεται η διοίκηση, δεν έχει συντελεστεί κάποιο γεγονός.
    Δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση σχετικά με τον τρόπο χειρισμού των 527.321 ιδίων μετοχών της εταιρείας, οι οποίες έχουν αποκτηθεί με μέσο κόστος κτήσης πολύ χαμηλότερο σε σχέση με την τρέχουσα αποτίμησή τους στο Χρηματιστήριο της Αθήνας.
    Το γεγονός ότι η εταιρεία δεν ανέλαβε την αντιπροσώπευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BYD, ενώ αντίθετα συνεργάζεται με τους Κινέζους στα εμπορικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά) οφείλεται στο γεγονός ότι κάθε τμήμα των κινεζικών ομίλων δραστηριοποιείται αυτόνομα και στο ότι η Π. Πετρόπουλος υπέβαλε πρόταση που θα ικανοποιούσε τα συμφέροντα των μετόχων της.
    Η πρόταση για διανομή υπερτριπλάσιου μερίσματος σε σχέση με πέρυσι είναι αποτέλεσμα των πολύ ισχυρών οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας μέσα στο 2023. Στο μέλλον θα συμβεί ό,τι και κατά το παρελθόν, δηλαδή η διοίκηση της εισηγμένης θα συνεκτιμά κάθε φορά τις οικονομικές επιδόσεις, τις προγραμματισμένες επενδύσεις και το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, προκειμένου να καθορίσει την πολιτική των χρηματικών διανομών της.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα