18.1 C
Athens
Thursday, May 16, 2024
More

    Τα Jumbo «κλέβουν» πελάτες από τον ανταγωνισμό ρίχνοντας τις τιμές σε 150 κωδικούς την ημέρα

    Ο επικεφαλής των Jumbo, Απόστολος Βακάκης, είναι σίγουρος ότι οι καταναλωτές δεν θα μπορέσουν να αντέξουν για πολύ ακόμη τις υψηλές τιμές που έχουν διαμορφωθεί σε όλα τα αγαθά λόγω του πληθωρισμού.

    Ετσι έκανε γνωστό ότι η εταιρεία άρχισε να μειώνει τις τιμές με ρυθμό 150 κωδικών την ημέρα, με στόχο να προστατέψει τις πωλήσεις της και να ανανεώσει τη στενή σχέση που έχει με τους πελάτες της όλα αυτά τα χρόνια.

    Κατά τη διάρκεια της χθεσινής ετήσιας συνέλευσης των μετόχων, ο κ. Βακάκης τόνισε:

    «Εκτιμώ ότι το 2023 και 2024 θα είναι δύο μεταβατικά έτη όπου θα κυριαρχήσει ο αποπληθωρισμός σε όλα τα αγαθά. Τα εισοδήματα δεν μπορούν να αντέξουν τέτοιο πληθωρισμό. Εμείς είμαστε πελατοκεντρικοί και ήδη μειώνουμε τις τιμές μας κάθε ημέρα σε 150 κωδικούς. Γενικότερα, οι τιμές δεν μπορεί να φτάσουν εκεί που ήταν αλλά θα εκλογικευτούν. Η στρατηγική η δική μας είναι να αυξήσουμε το τζίρο “κλέβοντας” πελάτες από τον ανταγωνισμό, αλλά με μικρότερη ποσοστιαία αύξηση στα κέρδη ώστε να έχουμε το περιθώριο μείωσης των τιμών».

    Έτσι, η διοίκηση επαναβεβαίωσε το αρχικό guidance για το 2023, το οποίο προβλέπει αύξηση τζίρου κατά 15% σε σχέση με τα 949 εκατ. ευρώ του 2022, μείωση στο περιθώριο μικτού κέρδους στο 54% από 56% και αύξηση καθαρών κερδών κατά 10% σε σχέση με τα 249 εκατ. ευρώ του 2022.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα