14.8 C
Athens
Friday, November 15, 2024
More

    Samsung: Στα 354 εκατ. ευρώ ο τζίρος στην Ελλάδα

    Τζίρο 354 (353,7) εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 1,8% σε σχέση με τα 347,4 εκατ. ευρώ του 2022, κατέγραψε πέρυσι η Samsung Electronics Hellas.

    Bασικός λόγος για αυτή την άνοδο ήταν η αύξηση πωλήσεων του τμήματος των κινητών τηλεφώνων και των λευκών συσκευών, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων ανά κατηγορία προϊόντος αφορά το τμήμα κινητών τηλεφώνων (ΙΜ) και οπτικοακουστικών μέσων (AV).

    Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 13% και ξεπέρασαν τα 8,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσης ανήλθαν σε 9,97 εκατ. ευρώ.

    Στρατηγική της εταιρείας για το 2024 είναι η αύξηση των πωλήσεων καθώς και η βελτίωση του περιθωρίου κέρδους. Σύμφωνα με το πλάνο της, αναμένεται συγκρατημένη αύξηση του τζίρου, λαμβάνοντας υπόψη τις γενικότερες συνθήκες στην αγορά και ζήτηση προϊόντων. Όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση, η αύξηση αυτή θα επιτευχθεί με τη διάθεση ανανεωμένων προϊόντων στην κινητή τηλεφωνία, στα προϊόντα Audio Visual και στις Οικιακές συσκευών.

    Στην κινητή, οι λειτουργίες Galaxy AI αναμένεται να συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων των S24, S24 +και S24 Ultra, ενώ η ανάπτυξη θα πλαισιωθεί από την ανανεωμένη σειρά Α, τη νέα σειρά αναδιπλούμενων τηλεφώνων Ζ καθώς και με τις κατηγορίες των Tablets και Wearableπου έχουν αισθητή αναβάθμιση στην αυτονομία της μπαταρίας, στο σχεδιασμό καθώς και στις ενσωματωμένες λειτουργίες ΑΙ. Επίσης, η εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της δυναμικής των πωλήσεων smartphone μέσω της επέκτασης του Galaxy AI σε υπάρχοντα και νέα προϊόντα tablet, Smartwatches και Wireless ακουστικά. Στο Audio Visual βάρος θα δοθεί στις νέες τηλεοράσεις με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης ‘AI’-Neo QLED, 8Κ& OLED – τις Lifestyle TVs, τις οθόνες Gaming και τις Premium σειρές προϊόντων ήχου. Από την κατηγορία ΗΑ, τα πλυντήρια μεγάλης χωρητικότητας και τα στεγνωτήρια, τα νέα ψυγεία Bespoke και η νέα σειρά Wide BMF, όπως επίσης και η σειρά VC Jet Sticks, εκτιμάται πως θα συντελέσουν στην αύξηση του τζίρου.

    Σημειώνεται πως στο πρώτο τρίμηνο του 2024 η εταιρεία παρουσίασε περαιτέρω βελτίωση των πωλήσεών της κατά 2,8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα