Ας περάσουμε τώρα στο διαδίκτυο. Τα επώνυμα χάνονται όταν έρχονται αντιμέτωπα με τα χιλιάδες brands που διατηρούν ελκυστικά αγγλικά ονόματα.
Τουλάχιστον, εκείνα έχουν αντιληφθεί ότι προκειμένου να εντοπίσουν αγοραστές μέσω της δύναμης του ψηφιακού κόσμου, χρειάζονται ένα brand name που μπορεί να έχει ισχύ παγκοσμίως.Ωστόσο, το rebranding είναι μια επιλογή που συχνά παραβλέπουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Ξεχνάνε ότι ένα φρέσκο διαχρονικό όνομα και μια πιο μοντέρνα εμφάνιση μπορεί να είναι το κλειδί για να διατηρήσουν την εταιρεία τους στην κορυφή του κλάδου τους και να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.
Το rebranding είναι μια σημαντική διαδικασία που πρέπει να αναλάβει κάθε εταιρεία, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον κλάδο της. Η μετονομασία μιας επιχείρησης περιλαμβάνει την ενημέρωση της εικόνας, του λογότυπου, του ονόματος ή άλλων στοιχείων επωνυμίας της εταιρείας, προκειμένου η ίδια να παραμείνει επίκαιρη και να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.