17.3 C
Athens
Monday, April 29, 2024
More

    “Ρωτήθηκαν οι Αρχηγοί για την αποστολή στην Ερυθρά Θάλασσα ή τους ανακοινώθηκε” ; “Πόσο συμφέρει η αποστολή φρεγάτας την Ελλάδα”;

    Η κυβέρνηση φαίνεται πως κράτησε μυστική την πρόθεσή της για να στείλει πλοίο στη Ερυθρά θάλασσα μετά από συνεννόηση με την Ουάσιγκτον.

    Ενώ ο Νίκος Δένδιας κλήθηκε από τον Πρωθυπουργό να προβεί στη σχετική δήλωση, κανένας, ούτε ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνος Φλώρος, ούτε ο Αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Ιωάννης Δρυμούσης δεν είχαν γνώση της πρωθυπουργικής απόφασης.

    «Η διεθνής κοινότητα αντιμετωπίζει μία μέγιστη πρόκληση ασφάλειας στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας και του Κόλπου του Αντεν.

    Οι επιθέσεις σε εμπορικά πλοία από ομάδες ενόπλων, από drones και πυραύλους αποτελούν τεράστια απειλή κατά ανθρώπινων ζωών, της διεθνούς ασφάλειας και σταθερότητας, της παγκόσμιας οικονομίας και της ευημερίας των πολιτών.

    Η Ελλάδα, η χώρα με τον μεγαλύτερο ποντοπόρο στόλο, έχει πρωταρχικό συμφέρον για την διατήρηση της ελευθερίας των θαλασσίων οδών και της προστασίας της ζωής των ναυτικών» επισήμανε στη χθεσινή του δήλωση ο κ. Νίκος Δένδιας.

    Ο πρώην Υπουργός Άμυνας και  Επίτιμος Α/ΓΕΕΘΑ Ευάγγελος Αποστολάκης  βουλευτής Επικρατείας αναφέρει σε εκπομπή στο ΚΟΝΤΡΑ και τον δημοσιογράφο κ.Χαρίτο , ότι σε καμία περίπτωση δεν θα έπρεπε η φρεγάτα να πάει σε αυτή την αποστολή .

    Η Ελλάδα στηρίζει τους αμάχους είμασταν υπερ της προσπάθειας να σταματήσει ο πόλεμος και να έρθει ειρήνη. Η Αμερική ανέλαβε την πρωτοβουλία γιατί έχει τους λόγους της.

    Τώρα γιατί να έχουμε μια τέτοια εμπλοκή ποιο είναι το συμφέρον της Ελλάδας;

    Εμείς από που και ως που , δεν ξέρω αν η Αμερική το ζήτησε ή ο Μητσοτάκης αποφάσισε εθελοντικά να δώσει τη φρεγάτα της χώρας με νέους ανθρώπους με οικογένειες που ουδεμία σχέση έχουν με Χούθι και Υεμένη .

    Σε πολεμικές επιχειρήσεις η εμπλοκή ενός πλοίου όσο καλά και να είναι τα συστήματα του και οι άνθρωποι του ενέχει κινδύνους ειδικά αν ξεκινήσουν πολεμικές επιχειρήσεις .

    Τα Ψαρά είναι προφανώς η επιλογή που θα αποφασιστεί να πάει. Οι εφοπλιστές θα κάνουν 35 χιλ ναυτικά μίλια αφού πλέον κάνουν το γύρω για να μην περνάνε από Άντεν και Σουέζ.

    Δεν ρισκάρουν να περάσουν από εμπόλεμη ζώνη. Η Αίγυπτος έχει σοβαρά οικονομικά θέματα από ότι συμβαίνει και πληρώνει πολλά δάνεια για το κανάλι Σουέζ. Πρέπει να το δούμε πολύ σοβαρά γιατί μας τοποθετεί ξεκάθαρα στην μια μεριά βάζοντας όλο τον Αραβικό κόσμο απέναντί μας.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα