27.9 C
Athens
Sunday, July 7, 2024
More

    Η HP Hellas σχεδιάζει να λανσάρει στην ελληνική αγορά το πρώτο ηλεκτρονικό της κατάστημα

    Την προσθήκη περισσότερων επιλογών για μια πιο άμεση επαφή με τους πελάτες της εξετάζει το τελευταίο διάστημα η HP Hellas. Σε αυτή την κατεύθυνση σχεδιάζει να λανσάρει στην ελληνική αγορά, μέχρι το τέλος του 2023, το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα με το δικό της εμπορικό σήμα, στο οποίο θα είναι διαθέσιμα το σύνολο των προϊόντων της, όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές και εκτυπωτές. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία τεχνολογίας διαθέτει πρόσβαση στο online κανάλι μέσα από τα e-shops των συνεργατών της, οι οποίοι ποικίλλουν από μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών μέχρι μικρότερα καταστήματα, τα οποία κατά κύριο λόγο δραστηριοποιούνται σε κάποιο marketplace.

    Εκτός, όμως, από τη δημιουργία του πρώτου HP e-shop, η διαχείριση του οποίου αναμένεται να “τρέξει” από κάποιον συνεργάτη της, η εταιρεία στοχεύει να κάνει ακόμη πιο αισθητή την παρουσία της στο κομμάτι των marketplaces, βγαίνοντας πιο επιθετικά με προσφορές. Επιπλέον, σε δεύτερο χρόνο εκτιμάται ότι θα έρθει και το πρώτο φυσικό κατάστημα HP στην χώρα μας, με τον σχεδιασμό να τοποθετεί το εν λόγω πλάνο σε ορίζοντα διετίας.

    Το πρώτο κατάστημα HP αναμένεται να στεγαστεί σε κάποιο κεντρικό σημείο της Αθήνας και θα λειτουργήσει περισσότερο σαν ένας εκθεσιακός χώρος, όπου οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να επεξεργαστούν τα προϊόντα της αλλά και να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

    Στόχος για αύξηση μεριδίων κατά 10%

    Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της HP Hellas, Νίκος Χρηστάκης στο πλαίσιο δημοσιογραφικής ενημέρωσης, η εταιρεία επιδιώκει στην τρέχουσα χρήση να ενισχύσει τα μερίδιά της κατά 10% σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση. Σύμφωνα με τον κ. Χρηστάκη, η εγχώρια αγορά των ειδών τεχνολογίας, που απευθύνονται σε καταναλωτές, είχε ξεκινήσει ήδη από τα τέλη του 2022 να κινείται με αρνητικούς ρυθμούς, μια τάση που συνεχίζεται και κατά τους πρώτους μήνες του 2023.

    Ένας από τους λόγους στους οποίους αποδίδεται η συγκεκριμένη υποχώρηση έγκειται στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας αρκετοί καταναλωτές έσπευσαν να προμηθευτούν προϊόντα τεχνολογίας μαζικά, αξιοποιώντας παράλληλα και τη συγκυρία των επιδοτήσεων (vouchers) που ίσχυαν για εκπαιδευτικούς και φοιτητές μέσω των οποίων αγοράστηκαν περισσότερες από 800.000  συσκευές, όπως laptops και tablets. “Σε αυτό το κομμάτι που σχετίζεται με τα κουπόνια, η HP είχε μερίδιο της τάξεως του 35%”, επεσήμανε ο κ. Χρηστάκης λέγοντας ότι στη συνέχεια όλο αυτό το κύμα ξεφούσκωσε με την αγορά να γυρίζει αρνητική.

    Τέλος, η HP Hellas αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες να ανακοινώσει την συνεργασία της με μια ελληνική startup, την οποία θα βοηθήσει με τέτοιο τρόπο ώστε το προϊόν της να ακολουθήσει το δρόμο της εμπορικής εκμετάλλευσης.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα