5 C
Athens
Friday, January 28, 2022
More

    Black Friday: Aύξηση 119% του τζίρου στα ηλεκτρονικά καταστήματα

    Mε αυξητικές πωλήσεις online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους, καθώς και σε τζίρο.

    Ειδικότερα, δε, για το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με το μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

    Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν των αθλητικών ειδών με αύξηση 100%, ο κλάδος των online φαρμακείων με 60% κλπ.

    Επιπλέον, η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) κατά τη διάρκεια του εφετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.

    Latest articles

    spot_img
    spot_img

    Related articles