19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    ΖΑΝΑΕ: Επιστροφή στην κερδοφορία και νέοι στόχοι για αύξηση στις εξαγωγές

    Με αύξηση του τζίρου κατά 13,65%, στα €34,8 εκατ. και επιστροφή στην κερδοφορία μετά το αρνητικό “διάλειμμα” του 2022 (-€62 χιλ.) έκλεισε η περυσινή χρονιά για τη ΖΑΝΑΕ.

    Η ιστορική βιομηχανία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων καθώς και στην επεξεργασία τομάτας, παρουσίασε κύκλο εργασιών στα 35 εκατ. ευρώ, έναντι €30,62 εκατ. το 2022, κόστος των πωλήσεων €29,24 εκατ. από €26,85 εκατ. στη χρήση 2022.

    Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €1,5 εκατ. από €149 χιλ. το 2022, ενώ στην τελική γραμμή του ισολογισμού η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη €1,1 εκατ. από ζημίες €62 χιλ. μία χρονιά πριν.

    Μάλιστα, σύμφωνα με την έως τώρα πορεία των εργασιών της εταιρείας, η διοίκηση αναμένει και για το 2024 ενίσχυση του τζίρου και της κερδοφορίας της. Σημειώνεται ότι τον περασμένο Μάιο εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “Ανταγωνιστικότητα 2021-2027” επένδυση της εταιρείας ύψους €402,6 χιλ. για τον πράσινο μετασχηματισμό της, με την κρατική επιδότηση να είναι €200 χιλ.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας στις 18 Ιουνίου πρότεινε τη διανομή μερίσματος από κέρδη της χρήσης 2023 ποσό €660 χιλ., ενώ πέρυσι καταβλήθηκαν €550 χιλ. από κέρδη προηγούμενων χρήσεων.

    Portfolio

    Η ΖΑΝΑΕ λάνσαρε την περασμένη άνοιξη μια νέα σειρά έτοιμων προς κατανάλωση σαλτσών “DTC SAUCES” (arrabiata, με βασιλικό, με φέτα, με ελιές Καλαμάτας και τοματίνι). Σημειώνεται ότι στα2024 Superior Taste Awards, δύο από τα προϊόντα της, το Saltsissimo with Basil και το Saltsissimo with Feta Cheese, βραβεύτηκαν με 2 αστέρια για την εξαιρετική τους γεύση

    Το portfolio της εταιρείας εμπλουτίστηκε και με τη σειρά βιολογικών έτοιμων προς κατανάλωση οσπρίων, όπως είναι: ρεβίθια σε κόκκινη σάλτσα, γίγαντες με σάλτσα ντομάτας και ντολμαδάκια

    Αξίζει να αναφέρουμε πως η ΖΑΝΑΕ έχει μπει και στο κομμάτι της ελιάς, παράγοντας και διαθέτοντας ελιές Καλαμών και Χαλκιδικής σε διάφορες γεύσεις.

    Εξαγωγές

    Η εταιρεία εξάγει σε 35 χώρες σχεδόν το 70% του ετήσιου κύκλου εργασιών της με κυριότερες αγορές την Κεντρική Ευρώπη, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.

    Η διοίκηση της ΖΑΝΑΕ εστιάζει στην επέκταση στην αγορά της Κορέας, ενισχύοντας παράλληλα την αγορά της Ιαπωνίας, ενώ σχεδιάζει και περαιτέρω επέκταση στη Μέση Ανατολή.

    Στις προτεραιότητες είναι και η ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Αμερικής, καθώς λόγω της δυναμικής της εμφανίζει ιδιαίτερες προοπτικές.

    Η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 1930, παράγει στις εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη έτοιμα φαγητά σε διάφορες συσκευασίες (ντολμαδάκια, φασόλια γίγαντες, λαχανικά, πιπεριές, ντοματοπολτός), έχοντας πελάτες στη λιανική αλλά και στο HoReCa, ενώ προσφέρει και προϊόντα για τον φούρνο, την αρτοβιοτεχνία και την αρτοβιομηχανία, όπως ζάχαρη, σουσάμι, ηλιέλαιο, αλάτι, πραλίνες κ.τ.λ.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα