Υποχώρησαν τα κέρδη τριμήνου της Μacy’s, με την αλυσίδα λιανικής να επιβαρύνεται από τις μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές που έκανε για να ξεστοκάρει εμπόρευμα την άνοιξη και στις αρχές του καλοκαιριού.
Ωστόσο, οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών για το β’ τρίμηνο, γεγονός που έδωσε ώθηση στον τίτλο της Macy’s ώστε να καταγράφει άλμα 5,9% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, στα 15,6 δολάρια. Σημειώνεται πως από την αρχή του έτους η μετοχή της εταιρείας έχει διολισθήσει κατά 30%.
Ειδικότερα, η αλυσίδα λιανικής σημείωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 5,13 δισ. δολαρίων, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 5,09 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη Refinitiv.
Όπως και άλλες εταιρείες λιανικής, έτσι η Macy’s είδε σημαντική μείωση της ζήτησης από πελάτες με μεσαία εισοδήματα, οι οποίοι κάνουν περικοπές στις δαπάνες τους για ένδυση προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες τους σε τρόφιμα αλλά και σε υπηρεσίες.
Η Macy’s εμφάνισε προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 71 εκατ. δολάρια ή 26 σεντς ανά μετοχή στο β’ τρίμηνο έναντι 277 εκατ. δολαρίων ή 1 δολαρίου ανά μετοχή σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2022.