Την νέα ψηφιακή υπηρεσία myEFKAlive παρουσίασαν ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης μαζί με τη Διοίκηση του ΕΦΚΑ.
- Πρόκειται για ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης καθώς επιτρέπει την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη από υπάλληλο του ΕΦΚΑ μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.
- Από σήμερα, μέσω του myEFKAlive θα μπορούν να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων (πλην της Κω που θα ενταχθεί στο σύστημα στις 10 Αυγούστου καθώς τα υποκαταστήματα της βρίσκονται σε διαδικασία συγχώνευσης). Ειδικά για ασφαλισμένους σε ακριτικά ή απομακρυσμένα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων όπου δεν λειτουργούν υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, θα μπορούν πλέον να διεκπεραιώνουν αρκετές από τις συναλλαγές τους με τον Φορέα, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδεύουν από νησί σε νησί για να εξυπηρετηθούν.
- Στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να ενταχθούν στην υπηρεσία το σύνολο των νησιωτικών περιοχών της χώρας, καθώς και τμήματα της ηπειρωτικής Ελλάδας και εντός του 2022 να καλύπτεται το σύνολο της επικράτειας.