Η έκθεση του World Coffee Portal για την αγορά των coffee brands στις ΗΠΑ “Project Café USA 2024” αποκαλύπτει ότι το εν λόγω τμήμα αξίας 49,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων περιλαμβάνει πλέον 40.062 καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες. Ωστόσο, εν μέσω της αυξανόμενης αισιοδοξίας του κλάδου, σχεδόν το 1/5 των επιχειρήσεων καφέ δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως από τις πιέσεις που προκάλεσε η πανδημία.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την έκθεση, η γνωστή αλυσίδα Starbucks άνοιξε 494 νέα καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες φτάνοντας συνολικά τα 16.144. Η αλυσίδα καφέ με έδρα το Σιάτλ διατηρεί ένα συνολικό μερίδιο αγοράς 40%, αφήνοντας πίσω της την Dunkin’ που άνοιξε 172 νέα καταστήματα για να φτάσει τα 9.434 και την Panera Bread που έκλεισε 22 καταστήματα και πλέον λειτουργεί με 2.151. Η αγορά των επώνυμων καφέ στις ΗΠΑ έφτασε επίσης το 104% της αγοραίας αξίας της πριν από την πανδημία τους τελευταίους 12 μήνες, σημειώνοντας αύξηση 8%. Σημειώνεται ότι η ισχυρή ανάκαμψη της επισκεψιμότητας των πελατών τους τελευταίους 12 μήνες κάνει τους ηγέτες του συγκεκριμένου κλάδου ολοένα και πιο αισιόδοξους.
Τα τρία τέταρτα (ήτοι το 76%) των ηγετών του κλάδου που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ένα θετικό περιβάλλον πωλήσεων το 2023, σε σύγκριση με το 49% που σημειώθηκε στην περσινή έκθεση. Επιπλέον, μόνο το 11% ανέφερε τις συνθήκες διαπραγμάτευσης ως δύσκολες (10% λιγότερο από το 2022). Αξιοσημείωτο δε, το γεγονός ότι το 70% των coffee brands ανέφερε αύξηση των πωλήσεων μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Ωστόσο, μετά την απότομη ανάκαμψη των πωλήσεων έπειτα από τον ερχομό της πανδημίας το 2022, ο αριθμός που ανέφερε αύξηση πωλήσεων άνω του 5%, μειώθηκε από 46% σε 28%.
Πηγή: Foodreporter