Πολλές φορές οι καταναλωτές , πέφτουν θύματα παραπλανητικής διαφήμισης αφού το προιόν ή υπηρεσίες δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που οι εταιρίες όχι μόνο υπόσχονται αλλά και δεσμέυονται.
Για κάποιες, όχι διαίτερα μεγάλες , εταιρίες η αγορά θα μπορούσε να δώσει μια κάποια έστω μικρή η ανάγκη της πώλησης σε ένα χώρο ακραίου ανταγωνισμού και σίγουρα αθέμιτου , οδηγεί πολλές φορές σε διαφημιστικές υπερβολές .
Βέβαια ο διαφημιζόμενος συνήθως δεν αντιλαμβάνεται ότι μεσο μακροπρόθεσμα αυτό γυρνάει μπούμερανγκ για την επιχειρηματική του δραστηριότητα αφού ο καταναλωής δεν θα επανέλθει αντίθετα θα γίνει πομπός αρνητικής διαφήμισης.
Όσο τώρα αφορά την προστασία του καταναλωτή από τους αρμόδιους κρατικούς μηχανισμούς ελέγχου δεν αξίζει να γίνει καμία αναφορά αφού λάμπουν με την απουσία τους.
Για τις μεγάλες όμως επιχειρήσεις και μάλιστα πολυεθνικές όχι μόνο δεν υπάρχει καμία δικαιολογία αλλά θα πρέπει οι τακτικές τους έαν είναι παραπλανητικές , να αντιμετωπίζονται άμεσα και με αυστηρότητα προς παραδειγματισμό.
Η Wind, για το μέγεθος της δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, διαφημίζει ως ένα από τα βασικά συγκριτικά της πλεονεκτήματα ότι είναι άμεσα δίπλα στον καταναλωτή και όπως αναφέρει στο ενημερωτικό διαδικτυακό της περιεχόμενο “με το πάτημα ενός κουμπιού” .
Είναι όμως έτσι;
Τα γεγονότα και οι καταγγελίες , ακυρώνουν αυτό της το αφήγημα . Πριν από 2 μήνες μεγάλη εταιρία στο κέντρο της Αθήνας με πάνω από 100 άτομα προσωπικό ειδοποιήσε την εταιρία Wind ότι πρόκειται να μετακομίσει σε κτίριο απόστασης 200 μέτρων . Υπήρξε όπως ήταν λογικό έγκαιρη προειδοποιήση και ενημέρωση προκειμένου με την ολοκλήρωση της μετακίνησης στο νέο κτίριο , να γίνει άμεσα και η μεταφορά των γραμμών για να έχει η εταιρία τηλέφωνα και mail ώστε να είναι σε πλήρη λειτουργία.
Και ενώ η μετακόμιση ολοκληρώθηκε την ημέρα της ενημέρωσης , η Wind όχι μόνο δεν ανταποκρίθηκε άμεσα όπως είχε δεσμευτεί αλλά και διαφημίζει, αντιθέτως επί 4 πέντε ημέρες αφήνει την εν λόγο εταιρία χωρίς τηλέφωνα και mail , με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν οι εργαζόμενοι και η εταιρία να μην ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις προς τους πελάτες της .
Στις συνεχείς και αγωνιώδης ερωτήσεις για το πότε η Wind θα ανταποκριθεί στις υποσχέσεις της , τα στελέχη εισέπραταν αστείες δικαιολογίες και υποσχετικές που την πάνε από μέρα σε μέρα .
Ένα κακόγουστο σήριαλ σε βάρος του καταναλωτή που πίστεψε στη Wind και του επιχειρείν στην Ελλάδα.
Τομ Σέλμπυ
pointmedia.gr