20.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Βγάζει τάσεις ο άτυπος ανταγωνισμός ταχυεστίασης μεταξύ McDonald’s και Wendy’s στις ΗΠΑ

    Ένας άτυπος ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων ταχυεστίασης McDonald’s και Wendy’s, λαμβάνει χώρα τους τελευταίους μήνες στις ΗΠΑ και έχει ενδιαφέρον. Μία από τις κινήσεις, που κατά πολλούς «σφύριξαν τη σέντρα» στον συγκεκριμένο ανταγωνισμό, ήταν η είσοδος της «σπιτικής» λεμονάδας στα McDonald’s, ως εναλλακτική επιλογή στην αγορά αναψυκτικού στο γεύμα, με παρεμφερείς όρους με τους οποίους είχε εισαγάγει τη δική της λεμονάδα η Wendy’s.

    Πέρα από το φόρο ζάχαρης, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το αμερικανικό κοινό εν πολλοίς θεωρεί κάτι πολύ κοντά στο «δεδομένο» την πεποίθηση ότι το προϊόν, που προωθείται ως «σπιτικό», δεν περιέχει ζάχαρη. Έτσι, φέρεται να ακολούθησε πανδαιμόνιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Αμερικανών από την αποκάλυψη ότι οι λεμονάδες που προσφέρονται στην ταχυεστίαση των ΗΠΑ περιέχουν ζάχαρη και μάλιστα, στην όχι και τόσο εύκολα διαλυτή παρασκευή του κύβου της ζάχαρης, έστω και με συστατική προέλευση από ζαχαροκάλαμο. Η νέα πραγματικότητα έθεσε κατά έναν τρόπο… νοκ-άουτ τις «παραδοσιακές» λεμονάδες των καταστημάτων καφεστίασης Chick-fil-A και Raising Cane’s, που σημείωσαν ραγδαία πτώση πωλήσεων το φετινό Φεβρουάριο.

    Το λανσάρισμα της «σπιτικής» λεμονάδας των McDonald’s και η ρελάνς των Wendy’s

    Αντίθετα, η McDonald’s κινήθηκε δυνατά με διαφημιστική καμπάνια, για να προωθήσει τη δική της λεμονάδα, η οποία περιέχει φυσικό χυμό λεμονιού, πουρέ λεμονιού και ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο, από έτοιμα όμως συστατικά που δεν στίβονται, δηλαδή στο κατάστημα από τους υπαλλήλους. Η Wendy’s, που είχε λανσάρει σπιτική λεμονάδα ήδη από νωρίτερα, με συστατικά νερό, ζάχαρη (όχι από ζαχαροκάλαμο), πουρέ λεμονιού, συνδυασμό φυσικού χυμού λεμονιού και συμπυκνωμένου χυμού αραίωσης από λεμόνι και φυσικά αιθέρια έλαια λεμονιού, δίνει ένα παραπάνω στοιχείο στον άτυπο ανταγωνισμό, με την προσθήκη φρέσκων φρούτων μέσα στο ρόφημα. Το παραπάνω στοιχείο ενισχύει την αίσθηση του «φρέσκου», καθώς τα φρούτα κόβονται και προστίθενται από τους υπαλλήλους των Wendy’s μπροστά στον πελάτη τη στιγμή της παραγγελίας του. Η Wendy’s χρησιμοποιούσε φρέσκες φράουλες και βατόμουρα για το σκοπό αυτό μέχρι τώρα, αλλά από την Τρίτη 28 Μαρτίου 2023, έχει ενισχύσει το μενού της λεμονάδας με μία ακόμη, συνδυαστική γεύση, τη Blueberry Pomegranate Lemonade, που συνδυάζει φρέσκα μύρτιλα και σπόρους ροδιού από φρέσκα ρόδια κατευθείαν μέσα στη σπιτική λεμονάδα, ενώ τα δύο φρούτα μπορούν να παραγγελθούν και ξεχωριστά. Ως ανταγωνιστική κίνηση απέναντι στα McDonald’s, θεωρείται, εξάλλου και η συμπερίληψη στο μενού των Wendy’s -και πάλι από τις 28 Μαρτίου- του Grilled Chicken Ranch Wrap, το οποίο αποτελεί τορτίγια με κοτόπουλο, τσένταρ, μαρούλι και κρεμώδη ranch sauce, στα πρότυπα του δημοφιλούς McWrap, το οποίο η McDonald’s κατήργησε μέσα στο προηγούμενο εξάμηνο σε παγκόσμιο επίπεδο -σε όσες χώρες δηλαδή κυκλοφορούσε- «λόγω μειωμένης επίτευξης οικονομιών κλίμακας».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα