25.3 C
Athens
Sunday, May 19, 2024
More

    Uplodio: Η ελληνική startup φοιτητών που εντοπίζει influencers για το TikTok

    Η Uplodio, είναι μια ελληνική startup επιχείρηση που έρχεται να προσφέρει μια καινοτόμα λύση στο πρόβλημα της εύρεσης και διαχείρισης των influencers από διαφημιστικές εταιρείες. Με τη χρήση του AI-powered αλγορίθμου της Uplodio, οι διαφημιστές μπορούν να εντοπίζουν τον ιδανικό creator για τις ανάγκες της κάθε καμπάνιας, μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

    Το Uplodio ως ιδέα προέκυψε από την παρατήρηση της δυναμικής του TikTok. Συγκεκριμένα ένας από τους τρεις Co-Founder, εργαζόμενος στον χώρο του Marketing παρατήρησε την μεγάλη άνοδο του TikTok σαν διαφημιστικό μέσο αλλά και την δυσκολία του εταιρειών να εισέλθουν στην πλατφόρμα ως διαφημιστές.

    Συγκεκριμένα, η εταιρεία βοηθάει τα Digital Marketing Agencies και τα Brands να βρουν και να διαχειριστούν τους UGC content creators και τους influencers. O AI αλγόριθμός κάνει προτάσεις για τους πιο κατάλληλους influencers με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας όπως Brand image, περιγραφή του προϊόντος και σενάριο του βίντεο.

    Ο Co-Founder και Managing Director της Uplodio, Κωνσταντίνος Κετσελίδης, εξηγεί ότι με την άνοδο του TikTok ως διαφημιστικής πλατφόρμας και την αύξηση της ζήτησης για μικρούς creators, δημιουργούνται προβλήματα όσον αφορά την εύρεση και διαχείρισή τους.

    “Το Uplodio παρέχει μια end-to-end λύση σε search, management, analytics, reporting και payment. Mε τον AI-powered αλγόριθμο της Uplodio, ο διαφημιστής μπορεί να εντοπίσει τον πιο κατάλληλο creator σε 30 δευτερόλεπτα, με βάση τα ζητούμενα της διαφημιστικής καμπάνιας”, λέει ο κ. Κετσελίδης.

    Η Uplodio βρίσκεται αυτή την περίοδο σε έναν ανοιχτό pre-seed γύρο χρηματοδότησης, με στόχο αρχικά την ενδυνάμωση της ομάδας της και στη συνέχεια την επέκτασή της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επί του παρόντος, βρίσκεται σε έκδοση beta, ενώ ήδη χρησιμοποιούν το προϊόν της οκτώ διαφημιστικές εταιρείες. Παράλληλα, προετοιμάζεται για το επίσημο λανσάρισμά της, το οποίο αναμένεται πολύ σύντομα. Όπως διευκρινίζει ο κ. Κετσελίδης, τα έσοδα της Uplodio θα προέρχονται από μηνιαίες συνδρομές.

    Ο Κωνσταντίνος Κετσελίδης, ο οποίος ήταν ο δεύτερος νικητής του ετήσιου διαγωνισμού φοιτητικής επιχειρηματικότητας “GSEA Greece 2024”, δηλώνει ότι αυτό που διαφοροποιεί την Uplodio από άλλες παρόμοιες λύσεις είναι η εστίασή της σε UGC TikTok content creators, ενώ το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι ο AI αλγόριθμός της, που κάνει πολύ πιο γρήγορη και data driven τη διαδικασία της εύρεσης creators. Σημειώνεται ότι την ομάδα των ιδρυτών της Uplodio συμπληρώνουν ο Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος και ο Αλέξης Βασιλείου.

    GSEA Competition Greece (Global Student Entrepreneur Awards) - by EO on  LinkedIn: Ο Konstantinos Ketselidis, 2nd winner του φετινού GSEA Greece,  μοιράζεται…

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα