Μείωση εσόδων κατά 7,9 δις ευρώ παρουσίασε το τμήμα παγωτών της Unilever, το 2023, σημειώνοντας πτώση 0,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Hein Schumacher είπε ότι ήταν «μια απογοητευτική χρονιά για το παγωτό», καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η εταιρεία σημείωσε οριακή πτώση στα οικογενειακά παγωτά, τα οποία αποτελούν το 60% των κατηγορίας, καταγράφοντας «υψηλή μονοψήφια» πτώση σε όγκους, «αντισταθμιζόμενη σε μεγάλο βαθμό από τις τιμές». Τα παγωτά Magnum και Cornetto, δύο από τις βασικές μάρκες ισχύος της Unilever, παρήγαγαν σχεδόν το 85% του κύκλου εργασιών της μονάδας παγωτού το 2023.
«Μια δύσκολη χρονιά απαιτεί προβληματισμό και μετά δράση. Έχουμε δημιουργήσει μια νέα ηγετική ομάδα με επικεφαλής τον Peter ter Kulve, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στην κατηγορία. Αυτή η ομάδα επανεξετάζει τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης από άκρο σε άκρο με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της παραγωγικότητας» δήλωσε ο ο Fernando Fernandez, CFO της Unilever.
Και άλλα προϊόντα διατροφής της Unilever είχαν επίσης αρνητικό αντίκτυπο από τον πληθωρισμό του κόστους εισροών που είχε ως αποτέλεσμα υψηλότερες τιμές. Η μονάδα, η οποία παράγει μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των κύβων Knorr και της μαγιονέζας Hellmann’s, κατέγραψε έσοδα 13,2 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023, πτώση 5% σε σχέση με το 2022.