Τους «ορφανούς» πελάτες και ξενοδόχους μετά τη χρεοκοπία της FTI Group έσπευσε να καλύψει η TUI, το μεγαλύτερο τουριστικό γραφείο στην Ευρώπη.
Με επιστολή της προς τους Έλληνες ξενοδόχους, όπως και συνάδελφους τους στην υπόλοιπη Ευρώπη, που έχουν κρατήσεις με τον υπό χρεοκοπία γερμανικό τουριστικό οργανισμό FTI, η TUI δήλωσε πως θα καλύψει όλα τα σχετικά έξοδα.
Έδωσε μάλιστα συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς να τιμολογούν τα υπόλοιπα οι ξενοδόχοι, και γραπτή βεβαίωση πως εγγυάται η ίδια για τις πληρωμές που αφορούν ταξίδια μέχρι τις 30 Ιουνίου. Η TUI θα αποζημιωθεί κατόπιν για τις δαπάνες αυτές από το Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης DRSF που είχε δημιουργηθεί το 2019 στον απόηχο της κατάρρευσης τότε της Thomas Cook.
Ο CEO της TUI Sebastian Ebel δήλωσε πως «η αφερεγγυότητα της FTI είναι απογοητευτικό νέο και η συμπάθειά μας είναι με τους καλεσμένους και τους υπαλλήλους που επηρεάστηκαν από αυτό το γεγονός. Ολόκληρη η ανώτερη ηγετική μας ομάδα διερευνά επί του παρόντος τρόπους για να βοηθήσει τους ξενοδόχους μας και εκείνους τους ταξιδιώτες που είχαν προγραμματίσει καλοκαιρινές διακοπές με την FTI» και συμπλήρωσε πως «θα υποστηρίξουμε ευκαιρίες για τη δημιουργία εναλλακτικών και νέων ταξιδιωτικών επιλογών».