Τρίτη μήνυση σε βάρος του Δημήτρη Λιγνάδη από έναν ακόμη άνδρα, ο οποίος δεν ανήκει στον καλλιτεχνικό χώρο και καταγγέλλει ότι βιάστηκε από τον γνωστό σκηνοθέτη έχει στα χέρια του ο εισαγγελέας.
Σύμφωνα με τον μηνυτή, οι δύο άνδρες γνωρίστηκαν στην πλατεία του Αγίου Παύλου και άρχισαν να συζητούν. Τότε ο Δημήτρης Λιγνάδης τού πρότεινε να συνεχίσουν την κουβέντα στο σπίτι του, το οποίο ήταν πολύ κοντά.
«Εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα από ένα πόστερ ή πίνακα μεγάλων διαστάσεων, που απεικονίζει ένα ημίγυμνο νεαρό αγόρι. Πίνοντας καφέ του εξιστόρησα την περιπέτεια της εξάρτησης μου, την προσπάθεια μου να απεξαρτηθώ και του ανέφερα ότι είχα καταδικαστεί με αναστολή για ναρκωτικά. Μου πρότεινε να καπνίσουμε μαζί ένα τσιγάρο μαριχουάνας και συμφώνησα. Κάλεσε από το κινητό του τηλέφωνο έναν αριθμό και σε διάστημα περίπου 10 λεπτών της ώρας χτύπησε το κουδούνι και ένα νεαρό άτομο αλλοδαπής καταγωγής του παρέδωσε μία μικρή νάιλον συσκευασία, από το περιεχόμενο της οποίας κάναμε χρήση από κοινού.
Όλη την ώρα μου διηγούταν περιστατικά από τη ζωή του. Μου είπε ότι θεωρούσε τον εαυτό του ως τον μεγαλύτερο ηθοποιό και σκηνοθέτη της εποχής, αναφέροντας μου διάφορες θεατρικές παραστάσεις στις οποίες είχε συμμετάσχει και οι οποίες είχαν δημιουργήσει ιδιαίτερη αίσθηση. Επίσης, ότι έχει πολύ μεγάλες και ισχυρές γνωριμίες στο χώρο της πολιτικής και στο χώρο της τέχνης, διαβεβαιώνοντας με ότι, διαθέτει πρόσβαση στα μεγαλύτερα και σημαντικότερα άρθρα θέατρα της Αθήνας με τα οποία μπορεί να συνεργαστεί ανά πάσα στιγμή. «Είμαι ο βασιλιάς της σκηνής, έχω δικά μου 10 θέατρα και τα υπόλοιπα στα πόδια μου» μου είπε χαρακτηριστικά, καμαρώνοντας….
Η επίσκεψη, σύμφωνα πάντα με τον μηνυτή τελείωσε εκεί, με τους δύο άνδρες να ξανακλείνουν ραντεβού την ερχόμενη εβδομάδα. «Πράγματι ο μηνυτής ξαναπήγε στο σπίτι του σκηνοθέτη, ο οποίος-όπως λέει, τού άνοιξε την πόρτα, σχεδόν ημίγυμνος».
«Μου άνοιξε την πόρτα ημίγυμνος, φορώντας μία πετσέτα μπάνιου γύρω από τους γοφούς του με την δικαιολογία, ότι μόλις είχε βγει από το μπάνιο. Παρατήρησα, ότι στην πλάτη του είχε εμφανείς ουλές και στην σχετική ερώτηση μου, απάντησε, ότι πριν από πολλά χρόνια είχε πέσει θύμα ένοπλης ληστείας και τον είχανε μαχαιρώσει. Μου πρόσφερε ουίσκι και καπνίσαμε μαριχουάνα. Ήταν βαρύς καπνιστής, άναβε το ένα τσιγάρο πάνω στο άλλο. Καθόμασταν στον καναπέ του σαλονιού, που συνδεόταν με την κουζίνα με πάσο. Πάνω σε ένα χαμηλό τραπέζι κρυστάλλινο βρισκόταν ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής με μεγάλη οθόνη χρώματος μπλε με μαύρο πληκτρολόγιο. Με προσκάλεσε να καθίσουμε μπροστά στον υπολογιστή, άνοιξε ένα ηλεκτρονικό φάκελο και άρχισε να μου δείχνει πορνογραφικές φωτογραφίες με νεαρά αγόρια σε διάφορες ερωτικές περιπτύξεις με μεσήλικα πρωταγωνιστή, του οποίου δεν φαινόταν το πρόσωπο, και οι οποίες περιλάμβαναν στοματική και πρωκτική διείσδυση…
Στο πάτωμα, δίπλα στο τραπέζι, ήταν μία μεγάλη τσάντα. Την έβαλε πάνω στο τραπέζι, την άνοιξε και άρχισε να βγάζει από μέσα και να μου επιδεικνύει διάφορα ερωτικά βοηθήματα κάθε είδους και μεγέθους. Μετά άνοιξε και μια άλλη, μικρότερη τσάντα, που επίσης ανασήκωσε από το πάτωμα και ανοίγοντας την μου επέδειξε μία συσκευή με καλώδια, εξηγώντας μου, ότι είναι βοήθημα και ιδιαίτερα σκληρά σαδομαζοχιστικά «παιχνίδια». Μου ανέφερε, ότι υπάρχει ένας ιδιωτικός χώρος που βρίσκεται στην περιοχή των Πατησίων, που ενοικιάζεται με την ώρα και στο οποίο συναντώνται περιστασιακά άτομα μυημένα σε τέτοιου είδους σαδομαζοχιστικές πρακτικές. Όντας ο ίδιος αυστηρώς ετεροφυλόφιλος ως προς το σεξουαλικό μου προσανατολισμό, αισθάνθηκα μεγάλη αποστροφή από όλα αυτά, κυρίως όμως έκπληξη και αμηχανία από το γεγονός ότι ένας τόσο γνωστός και καταξιωμένος καλλιτέχνης εξέθετε ενώπιον μου, έναν άγνωστο του, την ερωτική του ζωή και τις ιδιαίτερες σεξουαλικές προτιμήσεις του. Κάποια στιγμή ο μηνυόμενος πήγε στην κουζίνα και επέστρεψε, φέρνοντας μου ένα επιπλέον ποτήρι ουίσκι, το οποίο λόγω της εντονότατης ψυχικής υπερδιέγερσης και αμηχανίας που ένιωθα, ήπια μονορούφι. Ξαφνικά ένιωσα το σώμα μου να πυρακτώνεται, το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου, θόλωσε η όραση μου και άρχισα να χάνω την αίσθηση του περιβάλλοντος. Σωριάστηκα λιπόθυμος στον καναπέ. Όταν ξύπνησα, δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει, βρέθηκα ξαπλωμένος στον καναπέ και γυμνός από τη μέση και κάτω….
Ζαλισμένος όπως ήμουν και χωρίς να έχω επανακτήσει πλήρως τον έλεγχο των αισθήσεων μου, τον ρώτησα «τι έγινε», τι μου έκανες;» κι αυτός με σαρκαστικό ύφος μου απάντησε «έλα τώρα που δε σ’ άρεσε»….. Ουρλιάζοντας του είπα «ρε π…., τι μου έκανες ρε κ….» και ταυτόχρονα με όση δύναμη είχα του έριξα ένα πολύ δυνατό χαστούκι. Ήμουν τόσο οργισμένος που παρά τη σωματική αδυναμία και την ζάλη που ένιωθα, όρμησα επάνω του για να τον χτυπήσω. Αυτός όμως οπισθοχώρησε και αφού προφυλάχτηκε πίσω από μια καρέκλα, με απείλησε ότι αν δε φύγω αμέσως θα καλέσει την αστυνομία, θα πει ότι αποπειράθηκα να το ληστέψω και θα με στείλει φυλακή. Τρομοκρατήθηκα, γιατί ήμουν ήδη καταδικασμένος με αναστολή. Αναλογίστηκα την τεράστια κοινωνική δύναμη του μηνυομένου σε σχέση με τη δική μου αδυναμία. Φοβήθηκα ότι κανείς δεν θα πιστέψει έναν καταδικασμένο πρώην χρήστη ναρκωτικών ότι ο μηνυόμενος με τις υψηλές γνωριμίες και διαασύνδεσεις βρίσκεται σαφώς σε σχέση ισχύος απέναντι μου, ότι εύκολα μπορούσε να με παγιδεύσει και να καταλήξω άδικα στη φυλακή. Νιώθοντας απέναντι του αδυναμία και απελπισία ξέσπασα σε κλάματα, ντύθηκα άρον- άρον και εγκατέλειψε το διαμέρισμα. Έκτοτε δεν τον ξανάσυνάντησα. Σήμερα συνειδητοποιώ, ότι ήταν μεγάλο το λάθος μου να μην έχω καλέσει επιτόπου την αστυνομία ή να έχω απευθυνθεί αμέσως στην δικαιοσύνη. Όμως την εποχή εκείνη, λόγω της προσωπικής μου αδυναμίας, δεν τόλμησα να ζητήσω την προστασία της πολιτείας».
Λιγνάδης: Δεν τον γνωρίζω καν
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Λιγνάδης, χαρακτηρίζει όσα λέει ο μηνυτής προϊόν μυθοπλασίας, κάνοντας μάλιστα λόγο για στρατευμένους μάρτυρες. «Τον μηνυτή, όχι μόνο δεν τον βίασαν, αλλά δεν τον γνωρίζω καν. Η μήνυση του αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας χωρίς κανένα αντικειμενικό στοιχείο που να επιβεβαιώνει όσα ψευδός ισχυρίζεται, ενώ λόγω του μακρού χρόνου από τα καταγγελόμενα δεν μπορεί να υπάρξει ιατροδικαστικός έλεγχος η τοξικολογική εξέταση η εξέταση DNA, παρά μόνο είναι ο λόγος του ενάντια στο λόγο μου».
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Λιγνάδη πρόκειται για ακόμη έναν στρατευμένο μάρτυρα, ο οποίος «προσδοκά οικονομικά οφέλη από μία ψεύτικη καταγγελία «στερούμενος στοιχείων, με μοναδικό όπλο τις υποβληθείσες σε βάρος μου καταγγελίες, καθώς οι φωνές των πολλών, ακόμα και όταν αυτές ψεύδονται ασυστόλως, δυστυχώς υπερισχύουν της φωνής που ενός, ακόμη και όταν αυτός είναι αθώος». Ο Δημήτρης Λιγνάδης αναφέρει ότι μετά από έρευνα που έγινε στο facebook και στο Instagram προέκυψε ότι «άτομο με τα στοιχεία του μηνυτή είχε ερωτική σχέση με μία γυναίκα, την Φ.Κ, η οποία συνέχεια παντρεύτηκε τον ηθοποιό Δ.Μ., οποίος ήταν συμφοιτητής του και προσωπικός φίλος του Σπύρου μπιμπίλα, πρόεδρος του σωματείου Ελλήνων ηθοποιών», για τον οποίο έχει ήδη καταγγείλει ότι βρίσκεται πίσω από αυτή την σε βάρος του σκευωρία.
Παράλληλα τονίζει ότι «ο μηνυτής δε γνωρίζει καν τι υποτίθεται ότι έκανε πριν από 3,4 χρόνια, διότι ο όρος street walking που χρησιμοποίησε, όχι μόνο δεν αποδίδει αυτό που υποτίθεται ότι έκανε, αλλά έχει μια τελείως διαφορετική και μάλιστα αρνητική έννοια, καθώς ανατρέχοντας σε ένα αγγλοελληνικό λεξικό διαπιστώνουμε ότι ο όρος σημαίνει την εργασία της ιερόδουλης που κάνει πεζοδρόμιο».
«Ο φερόμενος βιασθείς στην συνέντευξη του δήλωσε και μάλιστα επανέλαβε ότι μετά την κατανάλωση του ενός ποτού δήθεν ξύπνησε στην κρεβατοκάμαρα μου, ενώ στην μήνυση του αναφέρει ότι μετά την κατανάλωση δύο ποτηριών ουίσκι σωριάστηκε λιπόθυμος στον καναπέ του σαλονιού και όταν ξύπνησε βρεθεί ξαπλωμένος εκεί και όχι στην κρεβατοκάμαρα μου!
Ενώ το υποτιθέμενο θύμα στην τηλεφωνική του συνέντευξη δεν αναφέρθηκε ποτέ ούτε σε πορνογραφικό υλικό με νεαρά άτομα, ούτε ερωτικά βοηθήματα, ούτε σε κάποια συσκευή για σκληρά από μαζοχιστικά παιχνίδια, ούτε σε χώρο, όπου ακολουθούνται σαδομαζοχιστικές πρακτικές, αλλά ούτε και σε εμφάνιση μου τα χα με ένα μεταλλικό κρίκο γύρω από τα γεννητικά μου όργανα, εικόνα, την οποία δήθεν αντίκρισε μόλις ξύπνησε, στην μήνυση του εμφανίζονται για πρώτη φορά όλα τα ανωτέρω, τα οποία προφανώς κατά την κρίση του συντάξαντος αυτή δικηγόρου, όποιος διαθέτει πραγματικά μεγάλη φαντασία για να τα επινόηση, έπρεπε οπωσδήποτε να προστεθούν στην περιγραφή του μηνυτή, προκειμένου να προσδώσουν αληθοφάνεια τους ψευδής ισχυρισμός του, εξυπηρετώντας την κατασκευασμένη εικόνα ενός σεξουαλικά διεστραμμένου και επικίνδυνου ανθρώπου».
Και καταλήγει: «Ανατρέχοντας μάλιστα στο προσωπικό μου ημερολόγιο του έτους 2018, διαπίστωσα ότι την ημέρα εκείνη πριν εμφανιστώ στην ως άνω κοινωνική εκδήλωση δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο (σ.σ. παραθέτει μια σειρά ραντεβού έως τις 5 το απόγευμα).Επομένως, την ημέρα που σύμφωνα με το μηνυτή γνωριστήκαμε και περάσαμε χρόνο μαζί στο σπίτι μου πριν την ως άνω κοινωνική εκδήλωση, εγώ βρισκόμουν εκτός σπιτιού και ήμουν διαρκώς απασχολημένος.
Ενωμένοι της στην τηλεφωνική συνέντευξη του δήλωσε ότι, όταν συνειδητοποίησε τον υποτιθέμενο βιασμό του και δήθεν μου επιτέθηκε, εγώ του πρότεινα τα χα να του δώσω χρήματα και μάλιστα τον ρώτησα αν ήθελε 50,100 ευρώ, στην μήνυση του μεταβάλει την στάση μου και αναφέρει ότι όταν εκείνος τάχα μου επιτέθηκε, εγώ τον απείλησα οτι αν δεν έφευγε, θα καλούσα την αστυνομία και θα έλεγα ότι αποπειράθηκε να με ληστέψει και θα τον έστελνα φυλακή.
Μάλιστα, ενώ το φερόμενο θύμα στη συνέντευξη του ανέφερε ότι έχει καταστραφεί από τον εθισμό του στις ναρκωτικές ουσίες, καθώς δήλωσε ότι τα παράτησε όλα, εννοώντας κάθε προσπάθεια του να απεξαρτηθεί, και έμπλεξε ξανά, στην μήνυση του Παρουσιάζεται από το δικηγόρο του προφανώς για λόγους αξιοπιστίας του ως ένας υγιής άνθρωπος, ο οποίος εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση εστίασης στην Σαλαμίνα και οποίος υπήρξε για ένα χρονικό διάστημα χρήστης ναρκωτικών ουσιών, δίνοντας την εντύπωση ότι ο εθισμός του ανήκει στο παρελθόν, κάτι όμως που ο ίδιος ο φερόμενος βιαστείς έχει ήδη διαψεύσει».
Όσον αφορά στην περιγραφή του σπιτιού του ο Δημήτρης Λιγνάδης υποστηρίζει ότι αυτό είχε παρουσιαστεί σε περιοδικό ενώ ισχυρίζεται πως η περιγραφή του μηνυτή έχει πολλά λανθασμένα σημεία όσον αφορά στους χώρους του σπιτιού που δεν ήταν στην φωτογράφιση του περιοδικού.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ