Το μοιραίο χτύπημα του πλωτήρα σε δέντρο και το χαμηλό ύψος δεν άφησαν σχεδόν κανένα περιθώριο ζωής για το πλήρωμα – Ποιοι ήταν οι δύο ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας που έπεσαν την ώρα του καθήκοντος.
Τα αίτια της μοιραίας πτώσης του Canadair CL-215 το οποίο κατέπεσε χθες λίγο πριν τις 3 το απόγευμα, ενώ επιχειρούσε στη φωτιά της Καρύστου, παρασέρνοντας στο θάνατο τους δύο χειριστές του, τον 34χρονο κυβερνήτη σμηναγό Χρήστο Μουλά και τον 27χρονο συγκυβερνήτη ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη, αναζητούν οι εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας. Το επίσημο πόρισμα που πρόκειται να εκδοθεί μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται ότι θα επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις που αναφέρθηκαν από το σύνολο σχεδόν των ειδικών, μηχανικών, μηχανολόγων, πρώην πιλότων κτλ, οι οποίοι με βάση την εμπειρία τους αλλά και το βίντεο της συντριβής κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το χτύπημα του πλωτήρα του CL-215 πάνω σε δέντρο επηρέασε την ευστάθειά του και ήταν καθοριστικό για την πτώση του.
Παρά την άμεση κινητοποίηση των σωστικών μέσων, αφού στην περιοχή έσπευσαν άμεσα, 1 ελικόπτερο Super Puma και 1 ελικόπτερο ΑΒ-205 της Πολεμικής Αεροπορίας, καθώς και 1 ελικόπτερο S-70 του Πολεμικού Ναυτικού, το χαμηλό ύψος που πετούσε το πυροσβεστικό αεροσκάφος, περίπου 10 με 15 μέτρα πάνω από το έδαφος, δεν άφησε σχεδόν κανένα περιθώριο ζωής για το πλήρωμά του.