Η Trade Status, η εταιρεία ένδυσης και υπόδησης με επικεφαλής την κυρία Λήδα Φουρλή, εξετάζει την ανάπτυξη ενός ακόμα σήματος παιδικών ρούχων στην ελληνική αγορά. Η ελληνική εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τον γαλλικό όμιλο όπου ανήκει το σχετικό σήμα με σκοπό να διερευνηθεί το ενδεχόμενο το νέο σήμα να αναπτυχθεί σε ξεχωριστά καταστήματα και όχι εντός των καταστημάτων που λειτουργούν ήδη στην Ελλάδα υπό το σήμα Du Pareil Au Meme (DPAM).
Η μάρκα που εξετάζεται να αναπτυχθεί ξεχωριστά είναι η «Sergent Major», σήμα επίσης του γαλλικού ομίλου NATALYS, όπως και το σήμα DPAM. Μάλιστα το σήμα αυτό είναι το πρώτο που ανέπτυξε ο γαλλικός όμιλος το 1987, ο οποίος το 2016 προχώρησε στην εξαγορά της DPAM, σήμα που υπήρχε από το 1986.
Για ποιο λόγο να αναπτύξει η Trade Status δύο διαφορετικά σήματα βρεφικής και παιδικής ένδυσης στην ελληνική αγορά; Το σήμα Sergent Major θεωρείται μια πιο «πολυτελής» και λίγο πιο «κλασσική» πρόταση για την παιδική ένδυση, χωρίς, ωστόσο, οι τιμές να παύουν να είναι προσιτές.
Τα ρούχα Dpam από την άλλη χαρακτηρίζονται από πολύ έντονα χρώματα και πιο μοντέρνα στυλ. Στην ουσία δηλαδή αυτό που θα γίνει στην ελληνική αγορά είναι οι δύο μάρκες να λειτουργούν συμπληρωματικά, παραμένοντας σε προσιτές τιμές σε σύγκριση με βασικές ανταγωνίστριες μάρκες που ειδικεύονται αποκλειστικά στη βρεφική – παιδική ένδυση και υπόδηση.