Ανάπτυξη περίπου 15%, εκτιμά ότι θα έχει Tottis-Bingo με βάση τα στοιχεία 7μηνου αλλά και την πορεία των εμπορικών της συναλλαγών. Η ανάπτυξη των εσόδων θα προέλθει από τις ανατιμήσεις των προϊόντων λόγω αύξησης του κόστους των πρώτων υλών, ενώ σημαντική ώθηση θα δώσει ακόμη ο ολοένα αυξανόμενος τομέας του Pl αλλά και η περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών.
Φέτος, η εταιρεία έχει ρίξει μεγάλο βάρος στις εξαγωγές κλείνοντας νέες συμφωνίες -κυρίως- στη γερμανική αγορά με μεγάλους λιανέμπορους.. Τα προηγούμενα χρόνια ανοίχτηκε στις Αραβικές Χώρες του Κόλπου, την Λατινική Αμερική και την Κορέα, ενώ πέρυσι κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις στην Γερμανία (στις αλυσίδες ALDI και REWE) και φέτος προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες με τη LIDL Γερμανίας). Η Tottis-Bingo εξάγει σήμερα σε περισσότερες από 25 χώρες σε όλο τον πλανήτη.
Από την άλλη, συνεχίζει την δυναμική της ανάπτυξη στην κατηγορία των private label, όπου είναι leader στην Ελλάδα, δημιουργώντας νέες συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες Super Market. Εκτός από την κύρια δραστηριότητά της στον τομέα της γκοφρέτας, η Tottis-Bingo που αύξησε τον αριθμό του προσωπικού της στα 310 άτομα (το 2022 ήταν 285 άτομα) επεκτείνει ενεργά το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της. Λάνσαρε την νέα σειρά Amaretti 40% Less Sugar «προσφέροντας την ίδια απολαυστική εμπειρία με το κλασικό Amaretti αλλά με λιγότερη ζάχαρη που το καθιστούν ιδανική επιλογή για τους λάτρεις της ισορροπημένης διατροφής», όπως αναφέρει, καθώς επίσης και την γκοφρέτα Koukouroukou με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερο γάλα.
Την περυσινή χρονιά, η εταιρεία εμφάνισε τζίρο €88,81 εκατ. από €77,97 εκατ. το 2022, καταγράφοντας ανάπτυξη 14%, επίδοση η οποία αποδίδεται σε αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Το περιθώριο μικτού κέρδους κυμάνθηκε στα επίπεδα του 20% έναντι 16,56 % το 2022, λόγω της μείωσης του κόστους ενέργειας και της ανατίμησης των προϊόντων εξαιτίας της ανατίμησης των τιμών των Α Υλών και του κόστους παραγωγής.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, ειδικότερα, ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών του κλάδου για τη διεκδίκηση υψηλότερων μεριδίων αγοράς, κυρίως μέσω εκτεταμένων προωθητικών ενεργειών προς τον καταναλωτή, οδηγεί σε περαιτέρω πιέσεις στα οικονομικά μεγέθη των περισσότερων εταιρειών.
Σημειώνεται όμως ότι στον τομέα της γκοφρέτας, ο οποίος αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων της Tottis-Bingo, η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά από 41,2% το 2022 σε 42,6 % το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen.
«Η εξομάλυνση στον χώρο του λιανεμπορίου, αλλά και οι προσδοκίες για αύξηση του τουρισμού τα επόμενα χρόνια, δύνανται να δημιουργήσουν θετικές προοπτικές για την ανάπτυξη των πωλήσεων της Εταιρείας», εκτιμά η διοίκηση, η οποία σημειώνει: «Στα πλαίσια αυτά, η εταιρεία αντιλαμβανόμενη την οικονομική πίεση στην εγχώρια οικονομία στρατηγικά έχει επιλέξει την έντονη και ταχεία ανάπτυξη προς χώρες της αλλοδαπής. Προτεραιότητα, επίσης, αποτελεί η επέκταση σε νέες εκτός Ελλάδος αγορές. Η εταιρεία ήδη τις δύο τελευταίες χρήσεις έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις προς τις Αραβικές Χώρες του Κόλπου, την Λατινική Αμερική και Κορέα. Ενώ, στην χρήση του 2023 πραγματοποίησε μεγάλη ανάπτυξη στις πωλήσεις στην Γερμανία (ALDI, REWE) και αναμένεται για το 2024 ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη με νέα προϊόντα και νέες συμφωνίες (LIDL Γερμανίας)».