H είδηση για τον υπέρογκο λογαριασμό των 160.000 ευρώ που πλήρωσαν πελάτες κρεατοφαγικού εστιατορίου στα Αραβικά Εμιράτα, το οποίο ανήκει στην αλυσίδα Nur-Set, ιδιοκτησίας του Τούρκου κρεοπώλη Νουσρέτ Γκιοκτσέ (Nusret Gökçe), του επονομαζόμενου «Μπέη τ´Αλατιού» (Salt bae), έγινε ένα από τα θέματα που κυριάρχησαν στα social media και ανέδειξε και την περιέργειά του για το τι είναι τελικά αυτό το χρυσό steak.
Ο ίδιος απαντώντας στο κύμα των δημοσιευμάτων και των μηνυμάτων ανάρτησε μόνος του την επίμαχη απόδειξη στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, με τη σημείωση Quality is never expensive (#η ποιότητα δεν είναι ποτέ ακριβή).
Ο λογαριασμός των 160.000 ευρώ αφορούσε γεύμα 14 ατόμων.
Εκτός από τις δύo (χρυσές) οθωμανικές μπριζόλες (που τους κόστισαν 2.400 ευρώ) είχαν παραγγείλει και μερικά από τα ακριβότερα κρασιά του κόσμου, ήτοι ένα Château Margaux, 2 Petrus του 2009 και 5 ακόμα φιάλες Petrus.