-Θύμα της προεκλογικής περιόδου είναι και η επίσημη εφαρμογή του EOT Visitgreece App.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή που λειτουργεί εδώ και 3 χρόνια, με τη χορηγία της Mastercard, της Eurobank και του ΕΟΤ, διαφημίζει 5.000 επαγγελματίες τουρισμού και διαχειρίζεται ήδη περισσότερα από 3,5 εκατ. προφίλ ταξιδιωτών που ανεβάζουν από το κινητό τους τηλέφωνο, απαντήσεις σε ερωτηματολόγια ικανοποίησης των υπηρεσιών που έλαβαν.
Η σύμβαση χορηγίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας έληξε μέσα στην προεκλογική περίοδο. Αν δεν ξεχάστηκε, προφανώς ο Γραμματέας του ΕΟΤ Δ. Φραγκάκης, έχει άλλες προτεραιότητες αυτή την εποχή, δεν μπορεί να φέρει τέτοιες αποφάσεις στην υπηρεσιακή κυβέρνηση, επομένως το Visitgreece App κρέμεται κυριολεκτικά στον αέρα.