Το TikTok σχεδιάζει να προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις για τις διακοπές σε μια μηνιαία καμπάνια που θα ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου.
Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει να προσελκύσει αγοραστές που έχουν μπει στη νέα διαδικτυακή αγορά, παίρνοντας την πρώτη ευκαιρία σε έναν πόλεμο τιμών με τους καθιερωμένους ανταγωνιστές Amazon.com Inc. και Walmart Inc.
Η TikTok, που ανήκει στην ByteDance Ltd. με έδρα το Πεκίνο , φιλοξενεί εκπαιδευτικές συνεδρίες την επόμενη εβδομάδα με εμπόρους που πωλούν στην αγορά της. Προσφέρεται να επιδοτήσει εκπτώσεις έως και 50% για να προσελκύσει τη συμμετοχή των πωλητών στο πρόγραμμα Black Friday, το οποίο ξεκινά στις 27 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει έως τις 30 Νοεμβρίου.
Η εταιρεία στοιχηματίζει ότι η πολυάσχολη περίοδος των διακοπών – όταν οι αγοραστές των ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν έως και 284 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Deloitte – θα είναι μια βασική στιγμή για να ξεχωρίσετε με εκπτώσεις που αναγκάζουν τους αγοραστές να ξοδέψουν χρήματα στη νέα της αγορά, η οποία πρόσφατα κυκλοφόρησε στους χρήστες της εφαρμογής της στις ΗΠΑ.