Η πόλη προσθέτει ποδηλατόδρομους και οι εταιρείες πατινιών, στρέφουν το ενδιαφέρον τους στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Ηλεκτρικά πατίνια ενεπλάκησαν σε ατυχήματα με αποτέλεσμα τον θάνατο τριών ανθρώπων στο Παρίσι πέρυσι.
Το Παρίσι έγινε η πρώτη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που έθεσε εκτός νόμου τα οχήματα την Παρασκευή, μετά από ψηφοφορία τον Απρίλιο στην οποία οι Παριζιάνοι υποστήριξαν συντριπτικά την απαγόρευση, αν και η συμμετοχή ήταν χαμηλή. Τα ιδιόκτητα ηλεκτρονικά σκούτερ, τα οποία η πόλη δεν μπορεί να ρυθμίσει, εξαιρούνται.
«Πάντα φοβάμαι όταν βλέπω ένα», είπε η κ. Moreno. «Κατέβηκα μόνο με μια γρατσουνιά όταν με χτύπησαν, αλλά φοβάμαι ότι την επόμενη φορά που θα πέσω, θα σπάσω το κεφάλι μου στα δύο». Ο σύζυγός της έγνεψε δίπλα της καθώς αυτοκίνητα, μοτοποδήλατα και ποδήλατα περνούσαν μπροστά από μια πολυσύχναστη διασταύρωση στην Place du Général Leclerc στο νότιο Παρίσι.
Από την έκρηξή τους στους δρόμους και τα πεζοδρόμια των πόλεων σε όλο τον κόσμο το 2019, τα ηλεκτρονικά σκούτερ έχουν δημιουργήσει μοναδικά ρυθμιστικά προβλήματα για τους αξιωματούχους των πόλεων. Τα οχήματα συχνά παρέμεναν σε νομικό κενό καθώς οι αξιωματούχοι χαρτογράφησαν ναυλώσεις για χειριστές ηλεκτρονικών σκούτερ, περιορισμένους στόλους και ελεγχόμενη στάθμευση.
Πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο και το Μαϊάμι απαγόρευσαν προσωρινά τα ηλεκτρονικά σκούτερ πριν τα επαναφέρουν. Η Σάντα Μόνικα, Καλιφόρνια, μήνυσε επιτυχώς έναν χειριστή ηλεκτρονικών σκούτερ για την έλλειψη άδειας. Και η Νέα Υόρκη καθυστέρησε την άφιξη των οχημάτων , επικαλούμενη ανησυχίες για την ασφάλεια.
Ωστόσο, καμία πόλη δεν ήταν τόσο αυστηρή όσο το Παρίσι, όπου οι χρήστες ηλεκτρονικών σκούτερ θρηνούν έναν φθηνό και ευέλικτο τρόπο μετακίνησης χωρίς να χρειάζεται να οδηγούν το γεμάτο μετρό ή να χρησιμοποιούν το Vélib’, το δημοφιλές αλλά συχνά κατακλυσμένο σύστημα κοινής χρήσης ποδηλάτων.