19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Το όλα σε ένα μαγαζί παίζει στα σήματα του λιανεμπορίου με στόχο την εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη

    Η μάχη του λιανεμπορίου, με τα σούπερ μάρκετ είναι στο επίκεντρο.

    Και αυτό αντί να ηρεμεί μετά από αρκετές συγχωνεύσεις συνεχώς  μεγαλώνει . Αρκετές είναι  οι συμμαχίες που στήνονται ήδη μόνο που η στόχευση πλέον είναι σε άλλη βάση.

    Προ δεκαετίας λόγω της ανάγκης μείωσης κόστους , είχαμε «συγκατοίκηση».

    Το λιανεμπόριο όμως και ειδικά μετά τον covid-19 δυνάμωσαν πολύ. Ισχυρά λοιπόν σήμερα τα λιανικά σήματα δεν τους κάθονται καλά οι συγκάτοικοι και ψάχνουν την λύση.

    Από την ιδέα για τη συνύπαρξη ΙΚΕΑ, Intersport και Holland & Barrett σε Retail Hub με την υπογραφή της Fourlis, μέχρι τη συγκατοίκησή τους με το Πλαίσιο στο αεροδρόμιο και τα concept που θέλουν μεγάλες μάρκες να μοιράζονται χώρους.

    Όπως ο Κρητικός με τα Jumbo στο Άργος, και τα deals όπως αυτό της Pepco με την ΑΒ Βασιλόπουλος, που δείχνουν το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ μη ανταγωνιστικών φυσικά επιχειρήσεων.

    Στόχος η βελτίωση της αποτελεσματικότητας κάθε σημείου πώλησης με την προσδοκώμενη αύξηση της επισκεψιμότητας και τη δημιουργία νέων πόλων ενδιαφέροντος Μια άλλη μορφή συγκατοίκησης με πραγματικό επίκεντρο τον πελάτη που θα τα βρίσκει όλα σε ένα “μαγαζί”.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα