Από τις αρχές του 2020, οι εκπαιδευτικοί στις Ηνωμένες Πολιτείες κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν εν μέσω της ιδιαίτερα δύσκολης κατάστασης εξαιτίας της πανδημίας, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τους μαθητές τους, προκειμένου να μάθουν και να αναπτυχθούν.
Οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πώς να ενισχύσουν τη μαθησιακή εμπειρία στις τάξεις τους –είτε εξ αποστάσεως, είτε διά ζώσης- και το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) υποστήριξε τον οργανισμό Donors Choose στην προσπάθειά του να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς των επαρχιακών δημόσιων σχολείων στις ΗΠΑ να αποκτήσουν πρόσβαση στους πόρους που χρειάζονται, όπως συνέβη στην τάξη του κ. Bailey.
«Η τεχνολογία αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της μαθησιακής κοινότητας του 21ου αιώνα», είπε ο κ. Bailey, δάσκαλος σε Δημοτικό σχολείο στο East Syracuse της Νέας Υόρκης. «Παρ’ όλο που προχωράμε πλέον σε ένα επόμενο κεφάλαιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, οι δυνατότητες που έχουν δημιουργηθεί από αυτούς τους πρόσθετους τεχνολογικούς πόρους θα συνεχίσουν να αξιοποιούνται και να είναι απαραίτητες», πρόσθεσε.
Η δωρεά του ΙΣΝ ενίσχυσε την υποστήριξη προς αυτούς τους εκπαιδευτικούς, διπλασιάζοντας το σύνολο των μεμονωμένων δωρεών που έγιναν μέσω της πλατφόρμας Donors Choose, προσεγγίζοντας επαρχιακά σχολεία σε 49 Πολιτείες. Η εκστρατεία χρηματοδότησε 535 projects στις σχολικές αίθουσες 469 σχολείων, στο 63% των οποίων η πλειονότητα των μαθητών προέρχεται από νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος.
Αυτά τα projects προσέφεραν στιγμές χαράς, σε ένα ακαδημαϊκό έτος γεμάτο περιορισμούς. Χάρη στους εκπαιδευτικούς τους, οι μαθητές στο Monroe της Ουάσιγκτον μπόρεσαν να απολαύσουν μία διαδικτυακή ημέρα δραστηριοτήτων (Virtual Field Day). «Τώρα οι μαθητές θα μπορούν να δημιουργήσουν νέες, υπέροχες αναμνήσεις, για να κλείσει αυτή η παράξενη χρονιά», δήλωσε η κα Richards, δασκάλα Γ’-Ε’ Δημοτικού.
Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι επιτελούν ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά έργα, πολύ συχνά δεν έχουν τους πόρους που χρειάζονται για να δημιουργήσουν το καλύτερο δυνατό μαθησιακό περιβάλλον για τους μαθητές. Αυτή είναι η δεύτερη εκστρατεία του Donors Choose που υποστηρίζει το ΙΣΝ στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας Covid-19 του Ιδρύματος, ύψους $100 εκατομμυρίων.
Γενικότερα, η παροχή υποστήριξης για να εξασφαλιστεί ότι τα παιδιά -ειδικά εκείνα που συχνά αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια για την πρόσβαση στην εκπαίδευση, όπως αυτά από κοινότητες χαμηλού εισοδήματος- θα μπορούν να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και στην καθοδήγηση (mentorship) κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αποτέλεσε βασικό στόχο των δωρεών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Διεθνούς Πρωτοβουλίας Covid-19, από το Malala Fund στην Ινδία και στο Πακιστάν, μέχρι τον οργανισμό Advocates for Children στη Νέα Υόρκη.
Παρά το γεγονός ότι τα projects που χρηματοδοτήθηκαν για τις σχολικές αίθουσες προέκυψαν εν μέσω της πανδημίας, πολλά από αυτά θα συνεχίσουν να ωφελούν τους μαθητές και στο μέλλον. «Το συγκεκριμένο είναι ένα project που θα μπορώ να το υλοποιώ κάθε χρόνο με όλες τις ομάδες μαθητών», δήλωσε η κα Freeman, δασκάλα καλλιτεχνικών από την προσχολική εκπαίδευση έως τη Β’ Δημοτικού, στην πόλη Standish του Μίσιγκαν, η οποία συνεργάζεται με 720 μαθητές.