Ο Jacquemus κατάφερε να έχει υψηλή ποιότητα σε σύγκριση με το εύρος τιμών. Η μάρκα ακροβατεί μεταξύ υψηλής ραπτικής και «εμπορικής» μόδας.
Το brand που απασχολεί πάνω από 150 άτομα και εδρεύει στη Γαλλία, σχεδιάζει να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της από την Πορτογαλία και την Ισπανία στην Ιταλία.
Χάρη στην ταχεία άνοδό του, ο οίκος Jacquemus βρίσκεται στο επίκεντρο της αγοράς συγχωνεύσεων και εξαγορών. «Δεν ψάχνουμε για επενδύσεις αυτή τη στιγμή. Ξέρω ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά δεν το χρειαζόμαστε», λέει ο σχεδιαστής. «Κάποια μέρα θα δούμε. Αλλά δεν θέλω να δουλέψω για κάποιον άλλο στη δική μου εταιρεία. Αυτό είναι σίγουρο».
Στα πρώτα του βήματα έστειλε επιστολή στον Jean Paul Gaultier προσφέροντας του τις υπηρεσίες του ως στυλίστας. «Ξέρετε ποιο ήταν το επιχείρημά μου; Πώς στην ηλικία μου, θα είμαι ο νεότερος στυλίστας, οπότε ίσως αυτό θα του προσέφερε μεγάλη δημοσιότητα», θυμάται γελώντας.
Ο Jacquemus εξακολουθεί να ασχολείται ο ίδιος με το οπτικό merchandising, την καλλιτεχνική διεύθυνση και τις διαφημιστικές καμπάνιες της μάρκας και λέει ότι αυτά τα καθήκοντα είναι από τις μεγαλύτερες απολαύσεις του.
«Στην αρχή, όταν δεν είχα χρήματα για να φτιάξω ρούχα που ήταν πραγματικά ακριβά, η αφήγηση της ιστορίας ήταν πιο δυνατή από τα ρούχα. Τα πάντα έλεγαν μια ιστορία για αυτό το γαλλικό κορίτσι -όχι το παριζιάνικο κορίτσι, αλλά το γαλλικό κορίτσι» λέει.