Στην πρωινή ζώνη οι διαφορές είναι πλέον πολύ μικρές όπως και στη μεσημεριανή, την ώρα που στη βραδινή τα σίριαλ δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στα ριάλιτι.
Στα συνολικά μερίδια το Mega βρίσκεται στην πρώτη θέση με τον ΑΝΤ1 να ακολουθεί στην δεύτερη ενώ στο δυναμικό κοινό πρώτο είναι το Star και δεύτερος ο ΑΝΤ1.
ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Συνεχίζει να προπορεύεται σημαντικά η «Κοινωνία ώρα Mega» η οποία αγγίζοντας το 20% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύει πως είναι δύσκολος αντίπαλος για τους υπολοίπους. Ακολούθησε το «Καλημέρα Ελλάδα» με 14,1%, το «Σήμερα» με 13,1%, το «Ωρα Ελλάδος» με 8,8%, «Από τις έξι» στο 6,7%.
Στην ζώνη των 8 και συγκεκριμένα στη μονομαχία Σταματίνας Τσιμτσιλή και Ελεονώρας Μελέτη απόσταση πλέον είναι τόσο μικρή που οι δύο εκπομπές θεωρούνται ισόπαλες με ποσοστά 14,6% και 15,6% αντίστοιχα.
ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Η «Σούπερ Κατερίνα» με πολύ μικρή διαφορά προηγείται στη ζώνη η οποία χαρακτηρίζεται από τα ποσοστά κοντά στο 15,5%.
Στην δεύτερη θέση και με ακριβώς ίδιο ποσοστό, το 14,4% βρέθηκαν το «Πρωινό» και το «Πάμε Δανάη» και ακολούθησαν το «Breakfast@Star» με 9,6%, οι «Αταίριαστοι» με 8% και το «Ποιος είναι πρωινιάτικα» με 4%.
Στην επόμενη ζώνη στις 12 με 2, η Ζήνα Κουτσελίνη έφτασε στο 12,2% με τις «Αλήθειες με την Ζήνα» ενώ το «Style me up» με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου διατήρησε τα ποσοστά του στο 10,3%. Πιο κάτω κινήθηκε το «Love it» με την Ιωάννα Μαλέσκου με 8,1%.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ
Αήττητο το «Κωνσταντίνου και Ελένης» με 21,1% την ώρα που οι υπόλοιποι ακολουθούν με χαμηλότερα ποσοστά. Το «Ρουκ Ζουκ» σημείωσε 18,1%, το «Καλό μεσημεράκι 15,1%, η «Ελένη» πιο χαμηλά με 13,2%, το «T Live» με 6,8% και στη συνέχεια το «Brooklyn 9 -9» 10,7%, «Οικογενειακές ιστορίες» ψηλά με 19,2%, «Shopping Star» με 15,2%, «Κάτι ξαναψήνεται» 10,1% και «Live news» με 12,2%.
ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ – ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ
Πολύ ψηλά ο «Τροχός της τύχης» και συγκεκριμένα στο 20,8% και ακολούθησε το «Deal» με 15,%, το «5Χ5» με 11,9%. Στις καθημερινές σειρές ο «Ηλιος» σημείωσε 13,7%, το «Αύριο μας ανήκει» 6,6%, το «Μόλις χθες» 6% ενώ το «Ασε μας, ρε μαμα» έφτασε το 18%.
PRIME TIME
Το μόνο στοιχείο αλλαγής στη ζώνη είναι η σημαντική πτώση των «Αγριων Μελισσών» που περιορίστηκαν στο 17,5%. Ο «Σασμός» είχε μέσο όρο 28,5%, το «GNTM» 20,7%, η «Γη της ελιάς» 18,8%. «Game of Chefs», «Top Chef» και «Big Brother» συνεχίζουν με μονοψήφιες επιδόσεις την ώρα που το «2night show» πέτυχε ποσοστό 15,9%.