14.2 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Τηλεθέαση Τρίτης: Δείτε αναλυτικά τα ποσοστά

    Διαφορετική η εικόνα της τηλεθέασης την Τρίτη καθώς καταγράφεται σημαντική πτώση στην μεσημεριανή ζώνη, άνοδος στηνν πρωινή ενημερωτική ενώ ο αγώνας της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου προκάλεσε απώλειες στον ανταγωνισμό και μάλιστα σοβαρές σε κάποιους.

    Στο σύνολο κοινού πρώτο ήταν το Mega με 15,1% ενώ στο δυναμικό κοινό το νήμα πρώτος έκοψε το νήμα ο Alpha με 14%.

    ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    Ανοδος για την ενημέρωση και ειδικά για το «Καλημέρα Ελλάδα» στον ΑΝΤ1 που μετά από καιρό ξεπέρασε το 17%. Στην κορυφή παραμένει το «Κοινωνία ώρα Mega» με 20,8%. Στην τρίτη θέση το «Σήμερα» με 14,7% ενώ «Ωρα Ελλάδος» και «Από τις έξι» κινήθηκαν σε ποσοστά κάτω του 10%.

    Στις 8 το «Happy Day» ξεπέρασε το 18,5% και το «Mega Καλημέρα» ακολούθησε με 17,5%.

    ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

    Πρώτη τερμάτισε το «Πάμε Δανάη» που άγγιξε το 20% και ακολούθησαν το «Πρωινό» με 14,7%, το «Σούπερ Κατερίνα» με 14%, οι «Αταίριαστοι» με 11%, το «Breakfast@Star» με 8,7% και το «Ποιος είναι πρωινιάτικα» με 6,8%.

    Στις 12 οι «Αλήθειες με τη Ζήνα» τερμάτισαν στο 10% και πιο χαμηλά το «Style me up» με 8,9%, το «Love it» με 8,9% και το «Φαγητό με την Αργυρώ» με 7%.

    ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ

    Πρώτος τερμάτισε ο Νίκος Μουτσινάς και το «Καλό μεσημεράκι» με 18,4% και ακολούθησε το «Ρουκ Ζουκ» με 15,2% και η «Ελένη» με 15,2%.

    Ανοδος για το «Τ live» με 12,2%, το «Shopping Star» με 14,7%, το «Κάτι ξαναψήνεται» με 14,5%, το «Στούντιο 4» με 3,6%. Οι «Οικογενειακές Ιστορίες» ξεπέρασαν το 16% και το «Live news» το 15%.

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ – ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

    Δεν κουνιέται από την κορυφή ο «Τροχός της τύχης» με 18% και στις επόμενες θέσεις βρέθηκα, το «Deal» με 15,5% κι το «5Χ5» με 13,5%.

    Ο «Ηλιος» έφτασε το 13,1%, το «Μόλις χθες» το 8% και το «Αύριο μας ανήκει» το 6,4%. Πολύ ψηλότερα το «Ασε μας, ρε μαμά» με 16,1%.

    PRIME TIME

    Ανακατατάξεις λόγω της μετάδοσης του αγώνα της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου με την Σουηδία στο OPEN που ξεπέρασε το 17,5% και προκάλεσε απώλειες στον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα ο «Σασμός» σημείωσε 25,6%, η «Γη της ελιάς» 18,8%, το «GNTM» 16,4%, οι «Αγριες Μέλισσες» 17,6%, τα μαγειρικά ριάλιτι σε χαμηλά μονοψήφια. Το «Big Brother» πέτυχε μέσο όρο 8% και το «2night show» 14,5%.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα