Δεν υπάρχει κάποια σημαντική αλλαγή στο σύνολο της ημέρας παρά μόνο μικρές αυξομειώσεις που απλά αλλάζουν προσωρινά την σειρά κατάταξης στον πίνακα τηλεθέασης δίχως ουσιαστική επίδραση. Πρώτο κανάλι στο σύνολο το Mega και στο δυναμικό κοινό το Star.
ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Προβάδισμα για την «Κοινωνία ώρα Mega» με ποσοστό 18% στο δυναμικό κοινό και ακολούθησαν στις επόμενες θέσεις με πολύ μικρές διαφορές «Καλημέρα Ελλάδα» και «Σήμερα» με ποσοστά 14,3% και 12,7% αντίστοιχα. Κάτω από το 10% η «Ωρα Ελλάδος» και το «Από τις έξι».
Στις 8 η ψαλίδα άνοιξε μεταξύ της εκπομπής «Mega Καλημέρα» και «Happy Day» καθώς η πρώτη έφτασε το 17,5% και η δεύτερη περιορίστηκε στο 11,7%.
ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Μικρές ανακατατάξεις στον πίνακα με το «Πάμε Δανάη» να είναι στην πρώτη θέση με ποσοστό 16,9%, την «Σούπερ Κατερίνα» να ακολουθεί με 15,4% και το «Πρωινό» στην Τρίτη θέση με 13,9%. Ανοδος για το «Breakfast@Star» με 11,6% ενώ οι «Αταίριαστοι» πέτυχαν 7,6% και το «Ποιος είναι πρωινιάτικα» με 4,2% όσο περίπου σημείωσαν και οι «Συνδέσεις» στην ΕΡΤ με 4,7%.
Οι «Αλήθειες με την Ζήνα» στην ζώνη των 12 τερμάτισαν πετυχαίνοντας ποσοστό 12,3%, σημαντική πτώση για το «Style me up» με 5,5% και πρωτοφανής άνοδος για την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου που άγγιξε το 11,7%.
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΗ ΖΩΝΗ
Το «Ρουκ Ζουκ» δύσκολα κουνιέται από την κορυφή την οποία χθες κατέκτησε με 16,7% και ακολούθησαν το «Καλό μεσημεράκι» και η «Ελένη» με 16,6% και 14,1% αντίστοιχα.
Το «T Live» άγγιξε το 11,8%, το «Shopping Star» έσπασε το φράγμα του 21%, το «Κάτι ξαναψήνεται» 13,4%, οι «Οικογενειακές Ιστορίες» 15,2%, το «Live news» 13,6%.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΕΙΡΕΣ – ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
«Τροχός της τύχης», «Deal» και «5Χ5» είναι η σειρά κατάταξης και τα ποσοστά όπως διαμορφώθηκαν αντίστοιχα είναι 19,4% 19,2% και 14%.
Ο «Ηλιος» έφτασε στο 14% πλησιάζοντας το «Ασε μας, ρε μαμά» το οποίο έπεσε στο 14,4%. Το «Μόλις χθες» στο 7,1% και το «Αύριο μας ανήκει» στο 5,2%.
PRIME TIME
Σταθερή εικόνα και το βράδυ με πρωτιά για τον «Σασμό» με 29,1% και ακολούθησαν η «Γη της ελιάς» με 19%, το GNTM με 18,2% και οι «Αγριες Μέλισσες» με 19,8%.
Μονοψήφιες επιδόσεις για τα μαγειρικά ριάλιτι και για το «Big Brother» που δεν ξεπέρασαν το 10%. Το «The 2night show» σημείωσε 14,6%