21.2 C
Athens
Sunday, May 5, 2024
More

    Τι έκαναν τα ΙΚΕΑ που δεν άρεσε καθόλου στους πελάτες

    Τα ψώνια και γενικότερα η επίσκεψη στα ΙΚΕΑ περιγράφεται από τους επισκέπτες τους ως μία μικρή εκδρομή γεμάτη εκπλήξεις. Ο ευφάνταστος τρόπος που είναι στημένα τα καταστήματα με τη μορφή ενός λαβύρινθου, όχι μόνο το ενισχύουν αυτό, αλλά κάνουν την εμπειρία πιο ενδιαφέρουσα. Οι ίδιοι καταναλωτές δεν ξέρουν σε ποιο «μέρους του σπιτιού» θα «βρεθούν» στην επόμενη γωνία αυτού του ιδιαίτερου μονοπατιού.

    Όταν λοιπόν η ΙΚΕΑ αποφάσισε να ανοίξει περισσότερα καταστήματα μέσα στις πόλεις, αλλάζοντας τα παραπάνω, οι καταναλωτές δεν φάνηκε να χαιρετίζουν αυτή της την απόφαση.

    Επειδή οι εν λόγω τοποθεσίες διαθέτουν αντικείμενα μικρότερου μεγέθους, που επιλέχθηκαν για να προσελκύσουν περιστασιακούς καταναλωτές και υπαλλήλους γραφείου, τα στελέχη της IKEA θεώρησαν ότι οι πελάτες θα ήθελαν να μπαίνουν και να βγαίνουν χωρίς να χρειάζεται να διασχίσουν μια μεγάλη διαδρομή πολλών δωματίων.

    Αλλά οι συνεντεύξεις πελατών και οι έρευνες διαπίστωσαν ότι πολλοί καταναλωτές λαχταρούσαν τα καταστήματα-λαβύρινθο, δήλωσε στη Wall Street Journal, ο Tolga Öncü, επικεφαλής λιανικής στον Όμιλο Ingka, ο οποίος διαχειρίζεται τα περισσότερα καταστήματα της ΙΚΕΑ παγκοσμίως.

    Κατά συνέπεια, η ΙΚΕΑ επανασχεδιάζει το εσωτερικό των καταστημάτων στα κέντρα των πόλεων για να μοιάζει με αυτό εκείνων εκτός πόλης.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα