Αφού μάθαμε και μπήκε στη ζωή μας το click away, μέθοδος shopping τον καιρό της πανδημίας, τώρα ήρθε η σειρά του click & collect!
Τη δυνατότητα να προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην χώρα μας με την μέθοδο του click and collect, με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους. Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.
Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους. Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης. Η λύση απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές – παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών, ηλεκτρονικών, ειδών, logistics κ.α.