19.1 C
Athens
Monday, April 29, 2024
More

    Τι είδαν οι Βρετανοί αγοραστές στις εγκαταστάσεις της Jannis

    Την προηγούμενη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε μια επιχειρηματική συνάντηση, την οποία οργάνωσε η RECO Exports σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Σε αυτή προσκλήθηκαν οκτώ Βρετανοί αγοραστές, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα 41 επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών από τη βόρεια Ελλάδα και να συνομιλήσουν με στελέχη των επιχειρήσεων αυτών για τις προοπτικές προώθησης των προϊόντων τους στη βρετανική αγορά. 

    Μεταξύ των επιχειρήσεων αυτών ήταν και η εταιρεία παραγωγής παστελιών Jannis, της οποίας τις εγκαταστάσεις στο Κιλκίς επισκέφθηκαν οι Βρετανοί αγοραστές προκειμένου να δουν από κοντά την παραγωγική διαδικασία, το μοντέλο λειτουργίας και τη φιλοσοφία της εταιρείας. Οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στο εργοστάσιο της ελληνικής επιχείρησης και παρακολούθησαν από κοντά το πώς παράγονται τα παστέλια και τα άλλα προϊόντα της. 

    Το προϊόν που κέρδισε τις εντυπώσεις

    Η διευθύνουσα σύμβουλος της Jannis, Ρένα Χριστοδούλου, και ο διευθυντής εξαγωγών της εταιρείας, Μενέλαος Πλάλης, παρουσίασαν στους Βρετανούς αγοραστές την γκάμα των προϊόντων της Jannis, εξηγώντας τα οφέλη του σουσαμιού και των ξηρών καρπών για την υγεία. Από τα προϊόντα που είδαν και δοκίμασαν οι Βρετανοί επαγγελματίες, αυτό που τους κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον ήταν η μπάρα με σουσάμι χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ένα προϊόν που περιέχει μόλις δύο συστατικά: σουσάμι (68%) και φυτικές ίνες ρίζας κιχωρίου.

    Οι περισσότεροι δήλωσαν εντυπωσιασμένοι με τη γεύση του συγκεκριμένου προϊόντος, παρά την απουσία ζάχαρης ή άλλης γλυκαντικής ουσίας, ένα στοιχείο που αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία όχι μόνο στη βρετανική αγορά, αλλά και παγκοσμίως, καθώς οι καταναλωτές αποφεύγουν τη ζάχαρη και αναζητούν πιο υγιεινές εναλλακτικές.

    Ενδιαφέρον έδειξαν οι αγοραστές και για τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, μία άλλη κατηγορία που αναπτύσσεται ταχύτατα τα τελευταία χρόνια, χάρη στην αντίληψη ότι τα προϊόντα αυτά, πέρα από κατάλληλα για αυτούς που έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, είναι και πιο υγιεινά.

    Φιλοδοξίες για περαιτέρω ανάπτυξη

    Σημειώνεται ότι η Jannis πραγματοποιεί εξαγωγές σε πάνω από τριάντα χώρες, ενώ αναλαμβάνει και την παρασκευή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, έχοντας σημαντικές συμφωνίες με αλυσίδες του εξωτερικού. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κυμαίνεται περίπου στα 10 εκατομμύρια ευρώ, με ανοδικές τάσεις. Άλλωστε, ένα στοιχείο που προκάλεσε εντύπωση στους Βρετανούς αγοραστές, και είναι ενδεικτικό των φιλοδοξιών της Jannis να αναπτυχθεί περαιτέρω, ήταν το μέγεθος των αποθηκών της, που είναι αρκετά μεγαλύτερες από τις τρέχουσες ανάγκες της επιχείρησης.

    Σημειώνεται επίσης ότι η Jannis πέρα από τα κλασικά παστέλια έχει επεκτείνει τα τελευταία χρόνια το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, προσθέτοντας προϊόντα όπως ραβδάκια σουσαμιού, μίνι παστελάκια, μαντολάτο σε διάφορες γεύσεις και μπάρες ξηρών καρπών.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα