19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Θετικά νέα αλλά πτώση για τη Shopify

    Η Shopify (SHOP) υποχώρησε κατά 4.35% στα χθεσινά after hours, παρά την ισχυρή ενημέρωση για τις πωλήσεις και το GMV για το τρίμηνο των διακοπών.

    Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε ότι τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 25% στα 1,73 δισ. δολάρια το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

    Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων αυξήθηκε κατά 13% στα 61,0B δολάρια, ξεπερνώντας το όριο συναίνεσης των 59,1B δολαρίων. Το GMV ήταν 17% υψηλότερο σε σταθερή συναλλαγματική βάση.

    Τα έσοδα από εμπορικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 30% σε 1,3 δισ. δολάρια και τα έσοδα από συνδρομητικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 14% σε 400,3 εκατ. δολάρια.

    Τα μηνιαία επαναλαμβανόμενα έσοδα αυξήθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση στα $109,5 εκατ. έναντι $106,1 εκατ. συναίνεσης. Η αύξηση σε ετήσια βάση του αριθμού των εμπόρων του Shopify Plus στην πλατφόρμα και οι χιλιάδες πρόσθετες τοποθεσίες λιανικής που χρησιμοποιούν το POS Pro αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τον αντίκτυπο των δωρεάν και επί πληρωμή δοκιμαστικών εφαρμογών που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου.

    Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 61,0 εκατ. δολάρια ή 4% των εσόδων σε σύγκριση με 9% των εσόδων πέρυσι. Η διαφορά σημειώνεται ότι οφείλεται κυρίως στις αυξήσεις των αποζημιώσεων που οφείλονται στην εφαρμογή του νέου συστήματος αποζημιώσεων της SHOP και στην αύξηση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένης της Deliverr. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα του 4ου τριμήνου δεν περιλαμβάνουν μια επιβάρυνση απομείωσης που σχετίζεται με ακίνητα.

    Ενημέρωση του CEO: “Η δύναμη των επιδόσεων του 4ου τριμήνου και του έτους 2022 αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητας των εμπόρων μας. Παρά τις επίμονες μακροοικονομικές προκλήσεις, συνέχισαν να πετυχαίνουν στο Shopify, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους και χρησιμοποιώντας περισσότερα από τα κρίσιμα εργαλεία μας για τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους”.

    Όσον αφορά το μέλλον, η Shopify (SHOP) αναμένει αύξηση των εσόδων σε υψηλά δεκαπενταετή ποσοστά το α’ τρίμηνο και μικτό περιθώριο κέρδους ελαφρώς υψηλότερο από το σήμα μικτού περιθωρίου κέρδους του δ’ τριμήνου.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα