19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Tetra Pak: Επένδυση ύψους 30 εκατ. ευρώ για συλλογή και ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών παγκοσμίως το 2022

    Με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η Tetra Pak συνεχίζει να κάνει σημαντικά βήματα για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ως προς αυτή την κατεύθυνση, εστιάζοντας σε πέντε τομείς δράσης:

    τα συστήματα τροφίμων, την κυκλική οικονομία, το κλίμα, το περιβάλλον και την κοινωνική βιωσιμότητα.

    Ο 24ος Απολογισμός Βιωσιμότητας της εταιρείας αναδεικνύει την αέναη προσπάθειά της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από ενέργειες που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας.

    Ειδικότερα, το 2022 η Tetra Pak προχώρησε σε σημαντικές καινοτομίες για την προστασία των τροφίμων, των ανθρώπων και του πλανήτη καθώς μείωσε κατά 39% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου των δραστηριοτήτων της, με το 84% της ενέργειας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές , γεγονός που την φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου της για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030.

    Επιπλέον, εξοικονόμησε 131 χιλιάδες τόνους διοξειδίου του άνθρακα, από την πώληση 8,8 δισεκατ. συσκευασιών και 11,9 δισ. από καπάκια, κατασκευασμένα από φυτικά υλικά. Αξιοσημείωτο δε, το γεγονός ότι επένδυσε 30 εκατ. ευρώ για την αποτελεσματικότερη συλλογή και ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών, ενώ 1,2 εκατ. τόνοι συσκευασιών συνελέγησαν και ανακυκλώθηκαν παγκοσμίως. Επίσης, μεταξύ άλλων, δοκίμασε μία πρωτοπόρο για τη βιομηχανία επένδυση, για την αντικατάσταση του λεπτού στρώματος αλουμινίου στις ασηπτικές χάρτινες συσκευασίες από χαρτόνι, που αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό στο ταξίδι της για μια πλήρως ανανεώσιμη ασηπτική συσκευασία, ενώ σχεδίασε μια νέα μέθοδο επεξεργασίας ροφημάτων σόγιας, καθώς και μια νέα τεχνολογία για τη μετατροπή του Brewer’s Spent Grain σε φυτικό ρόφημα, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διατροφική αξία και λιγότερα απορρίμματα.

    Σύμφωνα με τον 24ο Απολογισμό Βιωσιμότητας, η Tetra Pak παρείχε τη δυνατότητα σε 66 εκατ. παιδιά σε 44 χώρες να έχουν πρόσβαση σε θρεπτικά ροφήματα, μέσω προγραμμάτων σίτισης σε σχολεία, συμβάλλοντας στη βελτίωση της υγείας τους, την παρακολούθηση των μαθημάτων και τη στήριξη της αγροτικής ανάπτυξης.

    Επίσης, εφοδίασε με γάλα τα γαλακτοκομεία σε 22 Dairy Hub Projects μέσω περίπου 44.000 αγροτών, στην πλειοψηφία τους μικροκαλλιεργητές, ως μέρος του εκτενούς πλάνου της εταιρείας για τη δημιουργία τοπικών αλυσίδων αξίας για γαλακτοκομικά προϊόντα, ενώ αναγνωρίστηκε για την ηγετική της θέση στην εταιρική διαφάνεια και τις πρωτοβουλίες της για την κλιματική αλλαγή και τα δάση από τον παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, εξασφαλίζοντας μια θέση στη διάσημη «A List» για 4η συνεχή χρονιά. Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε ότι αποκατέστησε 870 χιλιάδες τ.μ., που ισοδυναμούν με 136 γήπεδα ποδοσφαίρου, μέσω του «Araucaria Conservation Programme» στη Βραζιλία, του πρώτου προγράμματος για την αποκατάσταση γης στη βιομηχανία.

     

     

    Πηγή: Foodreport

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα