Η Tesla Inc. καλεί τη διοίκηση του προέδρου Τζο Μπάιντεν να αυξήσει απότομα τα πρότυπα οικονομίας καυσίμου και επίσης να τερματίσει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να αντισταθμίζουν τις πωλήσεις οχημάτων που κινούνται με φυσικό αέριο με πιστώσεις από ηλεκτρικά οχήματα.
Η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων υπό την ηγεσία του Έλον Μασκ δήλωσε σε σχόλια που αναρτήθηκαν στο Διαδίκτυο την Τρίτη από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ ότι ο οργανισμός θα πρέπει να υιοθετήσει την πιο αυστηρή πρότασή της για την εταιρική μέση οικονομία καυσίμου, η οποία θα απαιτούσε από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν κατά μέσο όρο σχεδόν 75 μίλια -ανά γαλόνι έως το 2032.
Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ τη σύσταση της NHTSA για μέσο όρο στόλου νέων οχημάτων 58 μίλια (93,3 χιλιόμετρα) ανά γαλόνι έως το 2032, από την τρέχουσα εντολή για κατά μέσο όρο 49 μίλια ανά γαλόνι έως το 2026.
Η Συμμαχία για την Καινοτομία Αυτοκινήτων με έδρα την Ουάσιγκτον , η οποία εκπροσωπεί μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford Motor Co. , η General Motors Co. , η Stellantis NV , η Honda Motor Co. και η Toyota Motor Corp. είπε ότι η πρόταση της NHTSA θα κοστίσει στους κατασκευαστές 14 δισεκατομμύρια δολάρια σε πρόστιμα.