Ο κινεζικός όμιλος ηλεκτρονικού εμπορίου PDD Holdings ανακοίνωσε υπερδιπλασιασμό των κερδών του για το τελευταίο τρίμηνο του 2023, ενώ χαρακτήρισε το 2023 ως μια «κομβική» χρονιά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο εξαιρετικά φθηνός ιστότοπος αγορών Temu σημείωσε εκρηκτική ανάπτυξη μετά από μία επιθετική διαφημιστική καμπάνια.
Η PDD, η οποία είναι εισηγμένη στο Nasdaq και κατέχει την Temu, που επικεντρώνεται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, ανακοίνωσε συνολικά έσοδα 89 δισεκατομμυρίων Rmb (περίπου 12 δισεκατομμύρια δολάρια) για το τρίμηνο έως Δεκέμβριο, καταγράφοντας αύξηση 123% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και υπερβαίνοντας σημαντικά τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η Temu ήταν ασύμφορη στο αρχικό στάδιο ανάπτυξής της, αλλά τα συνολικά καθαρά κέρδη της PDD το τελευταίο τρίμηνο του 2023 ήταν 23 δισ. Rmb, αυξημένα κατά 146% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία είπε ότι τα κέρδη προήλθαν από τα τέλη συναλλαγών και τα τέλη μάρκετινγκ που καταβλήθηκαν από εμπόρους που χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες της.
Η PDD αγνόησε την ύφεση που αντιμετώπισαν οι κινεζικές μετοχές του Διαδικτύου, με τις μετοχές της να αυξάνονται περισσότερο από 60% τον προηγούμενο χρόνο.
Οι δαπάνες πωλήσεων και μάρκετινγκ της PDD έχουν αυξηθεί λόγω των διαφημιστικών δαπανών και των επιδοτήσεων που χορηγούνται για να προσελκύσουν αγοραστές και εμπόρους στην πλατφόρμα Temu. Από την πρώτη εμφάνιση της Temu το 2022, η εταιρεία έχει δαπανήσει συνολικά 100 δισεκατομμύρια Rmb για μάρκετινγκ και πωλήσεις στις επιχειρήσεις της, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της PDD.