Κερδισμένος από τον κλάδο του εμπορίου όποιος επένδυσε στις ταχυμεταφορές.
Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί αρκετές επιχειρηματικές / επιχειρησιακές εξελίξεις στον κλάδο, όπως η λειτουργία των νέων κέντρων διαλογής της ACS στο Αιγάλεω και της DHL στη Θεσσαλονίκη, η εξαγορά της Courier Center από τον Όμιλο Μαρινάκη, η απόκτηση της SendX από τη Skroutz, η δημιουργία της WEBOXIT από τη Seagull και η επέκταση του δικτύου των “έξυπνων θυρίδων”, τόσο από τη Skroutz, όσο και από τη BOX NOW.
Από τις ανωτέρω εξελίξεις, αρκετοί χαρακτηρίζουν “σημαίνουσα” την περσινή εξαγορά της Courier Center από τον Όμιλο Μαρινάκη, ο οποίος δημιούργησε ένα γκρουπ εταιριών (Courier Center, Shopflix) που δραστηριοποιείται στον τομέα των υπηρεσιών προς τους καταναλωτές (consumer services).
Οι επιδόσεις της Courier Center
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις του 2021 που δημοσιεύτηκαν πριν από λίγες ημέρες, ο κύκλος εργασιών της Courier Center ανήλθε στα 5,73 εκατ. ευρώ έναντι 4,39 εκατ. ευρώ το 2020, παρουσιάζοντας άνοδο σχεδόν 30,5%.
“Η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου και αποσκοπεί στην αύξηση των εργασιών της κατά τη χρήση του 2022 και την επιστροφή στην κερδοφορία. Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί ως το μεγαλύτερο κίνδυνο το ασταθές οικονομικό περιβάλλον τόσο της χώρας, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο από την ενεργειακή κρίση και την αύξηση του πληθωρισμού”, αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στον ισολογισμό του 2021.
Σύμφωνα με διαδικτυακή ανάρτησή της, η Courier Center παραδίδει περισσότερα από 21.500 δέματα την ημέρα, εμπλουτίζοντας το δίκτυο καταστημάτων / συνεργατών της.
Βάσει του κύκλου εργασιών, η Courier Center καταλαμβάνει την 6η θέση της εγχώριας αγοράς ταχυμεταφορών, πίσω από τις ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ Courier, Speedex και Easy Mail.