Ένα ασιατικό hedge fund έχει αρχίσει να σορτάρει ορισμένες κινεζικές και ιαπωνικές μετοχές αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς πιστεύει ότι θα χάσουν από τους νοτιοκορεάτες αντιπάλους τους στην κούρσα των ηλεκτρικών οχημάτων.
“Καθώς ο κόσμος προχωρά σε μια αυξημένη χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων, νομίζω ότι οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα υποφέρουν πραγματικά”, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Jae Lee, διευθύνων σύμβουλος της Timefolio Asset Management. “Φαίνεται ότι οι Κορεάτες θα ξεπεράσουν τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες μακροπρόθεσμα στο χώρο των EV”, δήλωσε ο Lee, το fund του οποίου κατέχει μετοχές της Hyundai Motor ($HYUD) και της Kia.
Το fund με έδρα τη Σιγκαπούρη, το οποίο διαχειρίζεται περιουσιακά στοιχεία ύψους 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων μαζί με την κορεατική μητρική του Timefolio Asset Management, σορτάρει τις ιαπωνικές Honda και Nissan. Διατηρεί επίσης μικρές θέσεις short στις κινεζικές Nio και Xpeng και ίσως αυξήσει τις short θέσεις σε άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες.
Η Timefolio Asset Management σημείωσε κέρδη 12% φέτος μέχρι τον Ιούλιο, όπως δήλωσε ο Lee. Αυτό είναι καλύτερο από το κέρδος 2,7% του δείκτη Eurekahedge Asian Hedge Fund Index.
Οι κινεζικοί κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων είδαν τις μετοχές τους να εκτοξεύονται χάρη στις ισχυρές εγχώριες πωλήσεις, ακόμη και όταν η Tesla σημείωσε μια πτώση στις παραδόσεις στην Κίνα λόγω της αδύναμης ζήτησης. Έχουν επίσης κερδίσει αυξανόμενη διεθνή προσοχή, με την Xpeng να συνάπτει πρόσφατα συμφωνία με την Volkswagen.
Ο Lee ευνοεί τους Κορεάτες κατασκευαστές, λέγοντας ότι κερδίζουν μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ και βελτιώνουν την αναγνωρισιμότητα των brand τους με την “εντυπωσιακή” διείσδυση των EV και την κυκλοφορία νέων μοντέλων. Η βελτιωμένη διοίκηση σε εταιρείες όπως η Hyundai ($HYUD) τις καθιστά επίσης ελκυστικές, πρόσθεσε. Παρόλα αυτά, ο Lee δήλωσε ότι “θα προσθέσει μόνο στα dips” εν μέσω ανησυχιών για τη συνολική ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Η Timefolio δεν σορτάρει την Toyota Motor, καθώς ο Lee πιστεύει ότι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο θα συνεχίσει να έχει ανοδικές πιέσεις. Η μετοχή της Toyota μάλιστα, έχει αυξηθεί κατά 17% από τότε που παρουσίασε τον Ιούνιο τα σχέδιά της για μια σημαντική ώθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο Lee δήλωσε ότι το ταμείο πέτυχε επίσης καλά κέρδη με long θέσεις σε κορεάτικες εταιρείες μπαταριών, ενώ σόρταρε κινεζικούς αντιπάλους.
Pointmedia.gr