18.1 C
Athens
Monday, April 29, 2024
More

    Τα σχολεία μας αποκτούν εξοπλισμό ρομποτικής – 30 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

    Σημαντικά κονδύλια για την ανάπτυξη της ρομποτικής στα ελληνικά σχολεία εξασφάλισε το υπουργείο Παιδείας.

    Συγκεκριμένα, το υπ. Παιδείας προχωρά σε άμεση υλοποίηση έργου προϋπολογισμού 30 εκ. ευρώ για την προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM στα σχολεία μας, χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

    Πρόκειται για περισσότερα από 177.000 σετ ρομποτικής για παιδιά 4-15 ετών νηπιαγωγείου, δημοτικού και γυμνασίου, προσαρμοσμένα ανά ηλικιακή ομάδα – μαθησιακές ανάγκες. Τα σετ ρομποτικής αποτελούνται από δομικά στοιχεία/τμήματα εξοπλισμού, καθώς και το σχετικό λογισμικό, που επιτρέπουν την κατασκευή και τον προγραμματισμό, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο project. Συνοδεύεται, επιπλέον, από υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές, για τη βέλτιστη αξιοποίησή του κατά τη μαθησιακή διαδικασία.

    Στόχοι της εξασφάλισης των ρομποτικών Συστημάτων για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι, μεταξύ άλλων:

    • Η εξοικείωση των μαθητών με τον Προγραμματισμό και την Τεχνολογία
    • Η προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας
    • Η ενίσχυση της ομαδικής εργασίας
    • Η ενασχόληση των μαθητών με την επίλυση προβλημάτων (ανάλυση, σχεδίαση, υλοποίηση, δοκιμή και πειραματισμός, αξιολόγηση)
    • Η ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και πολύτιμων νοητικών δεξιοτήτων (αναλυτική και συνθετική σκέψη, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη).
    • Η καλλιέργεια της διαθεματικότητας και της διεπιστημονικότητας.

    Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

    «Σταθερή μας στόχευση είναι να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας πρόσβαση σε όλες εκείνες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους είναι απαραίτητες σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το δημόσιο σχολείο εξελίσσεται, αποκτά σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, προάγει -μέσω της εκπαιδευτικής ρομποτικής- τη δημιουργική, συνδυαστική και υπολογιστική σκέψη και την επίλυση ρεαλιστικών προβλημάτων. Καλλιεργεί τη διερευνητική και συνεργατική μάθηση, επανασχεδιάζει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας, αναδεικνύει το ρόλο του εκπαιδευτικού σε συνοδοιπόρο της ψηφιακής εξέλιξης. Με νέα εργαλεία μάθησης, νέα προγράμματα σπουδών, εργαστήρια δεξιοτήτων, σύγχρονο εξοπλισμό, τα παιδιά μας αποκτούν πολύτιμα εφόδια για ένα καλύτερο σήμερα, ένα πιο αισιόδοξο αύριο».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα