Τα πραγματικά δεδομένα για την καταναλωτική συμπεριφορά είναι αναγκαία για τον σωστό επιχειρηματικό σχεδιασμό. Τι χρειάζονται όμως σήμερα οι καταναλωτές; Και τι κάνουν οι πελάτες για να προσαρμοστούν στις διαρκείς αλλαγές και αλλεπάλληλες κρίσεις; Ποιες είναι οι ανθεκτικές τάσεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τις οποίες επιβάλλεται να γνωρίζουν τα στελέχη και οι επαγγελματίες;
Σε όλα τα παραπάνω και σε ακόμα περισσότερα ερωτήματα απαντά ο καταξιωμένος καθηγητής, Γεώργιος Μπάλτας στην εναρκτήριο ομιλία του με τίτλο «Οι ανάγκες και συμπεριφορές των καταναλωτών σε ένα περιβάλλον διαρκών αλλαγών και κρίσεων» την Πέμπτη 8 Ιουνίου στο 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών που θα λάβει χώρα στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του Warwick Business School.
Επίσης, διευθύνει το MSc in Marketing Analytics και το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξελέγη πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ το 2020. Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, αναλυτική μάρκετινγκ, και ποσοτικά μοντέλα έρευνας. Έχει δημοσιεύσει σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά. Πληροφορίες και εγγραφές στο 18ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών εδώ.