Υψηλούς στόχους με στόχο το brand Boutari να αποκτήσει εκ νέου τη θέση που του αξίζει στην ελληνική αγορά, αλλά και βλέψεις για να γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο στην ξένη έχουν οι νέοι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας, τα αδέρφια Ηλίας και Θωμάς Γεωργιάδης που μετά τις κατασκευές και το real estate, μέσω της εισηγμένης AEEAΠ Premia properties, πλέον βάζουν πλώρη για την περαιτέρω ανάπτυξη του οίνου και του νερού, μετά την εξαγορά του φυσικού μεταλλικού νερού Ιόλη τον περασμένο Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Ηλίας Γεωργιάδης, «τα κρασιά Μπουταρη έχουν μια μεγάλη ιστορία που θέλουμε να μείνει για τον τόπο μας και από πλευράς μας θα κάνουμε το καλυτερο για να φτάσει η οινοποιία εκεί που πρέπει να είναι».
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Θωμάς Γεωργιάδης, ο οποίος μίλησε για στρατηγική ανάπτυξη του brand μέσω της ανανέωσης, αλλά και για το γεγονός ότι πλέον το ιστορικό όνομα έρχεται να διεκδικήσει εκ νέου την θέση που του αρμόζει στην ελληνική αγορά.
Το business plan της εταιρείας προβλέπει 4-5 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις την επόμενη διετία, με στόχευση στις δομές, το οινικό κομμάτι, αλλά και αυτό της ποιότητας.