20.9 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Swarovski: Επιστροφή στην κερδοφορία το 2022 μετά από τρία έτη ζημιών

    Η οικογενειακή επιχείρηση Swarovski Crystal Business ανακοίνωσε στις 12/03/2023 τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.

    Έτσι με βάση τα οικονομικά της στοιχεία, η εταιρεία σημείωσε σημαντική κερδοφορία ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος και μετά από τρία χρόνια σημαντικών ζημιών πετυχαίνοντας μια πολύ ισχυρή βελτίωση, παρέχοντας κερδοφόρα αποτελέσματα σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον γεωπολιτικών και μακροοικονομικών συνθηκών.

    Ισχυρότερη ανάπτυξη εδώ και επτά χρόνια
    Πιο αναλυτικά, η επιχείρηση σημείωσε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων της:

    • όλες τις κατηγορίες προϊόντων με επικεφαλής τα κοσμήματα με +15%,
    • όλες τις επιχειρηματικές κατηγορίες με τις λιανικές πωλήσεις στο +13% και τα κρύσταλλα B2B στο +5%,
    • τις αγορές εκτός της Κίνας με +18%,
    • όλα τα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του +5% online που αντιπροσωπεύει το 20% της επιχείρησης λιανικής πώλησης.

    Επιπροσθέτως, η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.

    «Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους», λέει ο Alexis Nasard, Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιούλιο του 2022.

    «Έχουμε κάνει ένα ενθαρρυντικό ξεκίνημα σε όλες τις αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, και η εστίασή μας το 2023 θα είναι η πειθαρχημένη εκτέλεση της νέας μας στρατηγικής και του επιχειρηματικού μας σχεδίου LUXignite, με έμφαση στην καινοτομία των προϊόντων και στις περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο λιανικής πώλησης και στις βασικές στιγμές του εμπορικού σήματος» ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα