Έτσι με βάση τα οικονομικά της στοιχεία, η εταιρεία σημείωσε σημαντική κερδοφορία ύψους €1.830 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο έτος και μετά από τρία χρόνια σημαντικών ζημιών πετυχαίνοντας μια πολύ ισχυρή βελτίωση, παρέχοντας κερδοφόρα αποτελέσματα σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον γεωπολιτικών και μακροοικονομικών συνθηκών.
Ισχυρότερη ανάπτυξη εδώ και επτά χρόνια
Πιο αναλυτικά, η επιχείρηση σημείωσε συνολική ανάπτυξη το 2022 σε όλα τα επίπεδα, δηλαδή σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων της:
- όλες τις κατηγορίες προϊόντων με επικεφαλής τα κοσμήματα με +15%,
Επιπροσθέτως, η σημαντική μείωση των ζημιών του προηγούμενου έτους προήλθε σε μεγάλο βαθμό ως συνέπεια της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους σύμφωνα με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας, της αύξησης των πωλήσεων και της εξοικονόμησης λειτουργικού κόστους, η οποία θα συνεχιστεί το 2023 για να επανέλθει σε βιώσιμα επίπεδα κερδών.
«Αυτά τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα επιβεβαιώνουν ότι η στρατηγική μας κατεύθυνση είναι σωστή και ότι η εμβληματική μάρκα και το προϊόν μας έχουν εξαιρετικές δυνατότητες. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της SWAROVSKI σε όλο τον κόσμο για την υποδειγματική δέσμευσή τους, καθώς και τους μετόχους της οικογένειας για την ισχυρή υποστήριξή τους», λέει ο Alexis Nasard, Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιούλιο του 2022.