20.4 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Στρατηγικό σχέδιο διείσδυσης της Coca Cola Τρία Έψιλον στη Ho.Re.Ca.

    Η έμφαση της Coca Cola Τρία Έψιλον στην αγορά των σημείων Ho.Re.Ca. επεκτείνεται με την προσθήκη του Gin Mare στο portfolio της πολυεθνικής εταιρείας.

    Για την προτεραιοποίηση του κλάδου Ho.Re.Ca. για την Coca Cola Τρία Έψιλον,
    «η εταιρεία μεγαλώνει, καθώς με την προσθήκη νέων προϊόντων, έρχονται νέες συνεργασίες με ανθρώπους».
     θα χρησιμοποιηθούν από την εταιρεία πωλητές που εξειδικεύονται στην πώληση σε σημεία Ho.Re.Ca. και δεν θα έχουν ανάμειξη σε αυτό οι πωλητές που απευθύνονται στο οργανωμένο λιανεμπόριο.
    Η επέκταση της συνεργασίας της Coca Cola Τρία Έψιλον με brands που διαχειρίζεται η Brown Forman δείχνει διακριτά και τη στροφή διανομής προς το premium τμήμα των Ho.Re.Ca. σημείων.
    Επισημαίνεται ότι η Coca Cola Τρία Έψιλον είχε ήδη στο portfolio της το τζιν Bickens της Campari International, που πωλείται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο, αλλά και το Fords Gin της Brown Forman, που διανέμεται αποκλειστικά σε σημεία Ho.Re.Ca.
    Από τα brands της Brown Forman, η Coca Cola Τρία Έψιλον διανέμει επίσης το ουίσκι Jack Daniel’s και τη βότκα Finlandia (υπό εξαγορά από την Coca Cola HBC).
    Σημειώνεται ότι το Gin Mare εξάγεται και διανέμεται σε περισσότερες από 70 χώρες

    FR:Κωνσταντίνος Βορίλας



    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα