22.7 C
Athens
Thursday, May 2, 2024
More

    Στον αιώνα της τεχνητής νοημοσύνης χιλιάδες αθώες ζωές χάνονται από το “ασφαλέστερο” μέσο μεταφοράς-Τουλάχιστον 288 νεκροί και 850 τραυματίες από την σιδηροδρομική τραγωδία στην Ινδία

    Η σύγκρουση δυο τρένων στα  Τέμπη με 57 αθώες ψυχές χαμένες από ανθρώπινο λάθος και εγκατάληψη προστασίας και επίβλεψης από τις αρμόδιες κρατικές αρχές σε ότι αφορά  το -υποτιθέμενο- πιο ασφαλές  μέσο μεταφοράς δεν έχει τέλος , με ένα νέο δυστύχημα στην Ινδία.

    Η συγκρουση μεταξύ τριών τρένων χθες Παρασκευή στην ανατολική Ινδία έχει προκαλέσει τον θάνατο τουλάχιστον 288 ανθρώπων και τον τραυματισμό περίπου 850 άλλων, με τα σωστικά συνεργεία σήμερα να προσπαθούν να απεγκλωβίσουν πολλούς επιβάτες που έχουν παγιδευτεί στα συντρίμμια.

    Υψηλόβαθμος αξιωματούχος της περιφερειακής κυβέρνησης, ο Πραντίπ Τζένα, διευκρίνισε ότι περίπου 850 άνθρωποι έχουν διακομιστεί σε νοσοκομεία.

    Σύμφωνα με τον Αμιτάμπ Σάρμα, διευθυντή των ινδικών σιδηροδρόμων, δύο επιβατικά τρένα “ενεπλάκησαν ενεργά στο δυστύχημα”. Μια εμπορική αμαξοστοιχία ήταν σταθμευμένη στο σημείο όπου σημειώθηκε η τραγωδία.

    “Ο αριθμός των νεκρών και των τραυματιών είναι δύσκολο να εκτιμηθεί προς το παρόν”, εξήγησε ο ίδιος διότι πολλοί επιβάτες είναι πιθανό να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα συντρίμμια.

    Επιζών δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι κοιμόταν όταν σημειώθηκε το δυστύχημα και ότι όταν ξύπνησε βρισκόταν κάτω από καμία δεκαριά άλλους επιβάτες. Στη συνέχεια κατάφερε να συρθεί έξω από το βαγόνι με τραύματα στον λαιμό και τα χέρια.

    “Οι σκέψεις μου είναι με τις οικογένειες που πενθούν. Εύχομαι οι τραυματίες να αναρρώσουν γρήγορα”, έγραψε στο Twitter ο Πρωθυπουργός Ναρεντρα Μόντι, ενώ πρόσθεσε ότι συνομίλησε με τον υπουργό Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου για να “ενημερωθώ για την κατάσταση”.

    Δεν είναι η πρώτη φορά σιδηροδρομικοού δυστυχήματος στην Ινδία . Στο  παρελθόν και άλλα  μεγάλα σιδηροδρομικά δυστυχήματα έβαψαν στα μαύρα τη χώρα , παρόλο που η ασφάλεια των σιδηροδρόμων έχει βελτιωθεί  τα τελευταία χρόνια με μαζικές επενδύσεις και τη βελτίωση των τεχνολογιών.

    Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Ινδίας σημειώθηκε στις 6 Ιουνίου 1981 όταν εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία στο κρατίδιο Μπιχάρ και επτά βαγόνια έπεσαν από γέφυρα στα νερά του ποταμού Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα 800 με 1.000 άνθρωποι να βρουν τον θάνατο.

    Επίσης στις 20 Νοεμβρίου 2016 το τρένο που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο εξπρές Πάτνα- Ιντόρ, στο οποίο επέβαιναν 2.000 άνθρωποι, εκτροχιάστηκε νωρίς το πρωί σε επαρχιακή περιοχή στο κρατίδιο Ουτάρ Πραντές την ώρα που οι περισσότεροι επιβάτες κοιμόντουσαν. Τουλάχιστον 146 άνθρωποι σκοτώθηκαν και περίπου 180 τραυματίστηκαν.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα