Αν το «τσιμπολόγημα» είναι σε άνθηση, το ίδιο συμβαίνει και με την παραγωγή σνακ. Οι πωλήσεις σνακ στις ΗΠΑ έφτασαν τα 181 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, αυξημένες κατά 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ανέφερε η εφημερίδα, επικαλούμενη τα στοιχεία της Circana.
Εταιρείες όπως η Mondelez, που φτιάχνει τα μπισκότα Oreo και τα κράκερ Ritz, και η σοκολατοποιία Hershey, έχουν δει τα έσοδά τους να αυξάνονται κατά 22% και 30%, αντίστοιχα, από το 2019 έως το 2022.
Ο ενθουσιασμός για τα σνακ βοηθά επίσης ορισμένες από αυτές τις εταιρείες να αλλάξουν τον τρόπο που πωλούν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, τα δημητριακά πωλούνται πλέον ως συσκευασίες σνακ, ενώ ορισμένα εμβληματικά τσιπς είναι διαθέσιμα σε συσκευασία «μπουκιάς».
Για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο τμήμα του νεανικού κοινού, οι εταιρείες τροφίμων και ποτών δοκιμάζουν νέα κανάλια —όπως το metaverse, ο εικονικός κόσμος που υποτίθεται ότι είναι το μέλλον, αλλά επί του παρόντος είναι ως επί το πλείστον πόλη-φάντασμα. Τα Cheetos, τα διάσημα cheesy σνακ που φτιάχνονται από την PepsiCo, ξεκίνησαν μια καμπάνια που στοχεύει στο metaverse.