23.8 C
Athens
Sunday, October 6, 2024
More

    Στην τρίτη θέση παγκοσμίως κατατάσσεται ο κλάδος ένδυσης και υπόδησης του Ηνωμένου Βασιλείου

    Οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο επιστρέφουν ολοένα και πιο ενεργά στα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις ρούχων και υποδημάτων να παρουσιάζουν συνεχώς πτώση. Αυτή η τάση υποδεικνύει ότι έχει αποκατασταθεί η «ισορροπία μετά την πανδημία του covid-19».

    Αυτό αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Πλεκτικής και Έτοιμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ), επισημαίνοντας ότι η συγκεκριμένη αγορά κατατάσσεται τρίτη παγκοσμίως, πίσω από την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

    Σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, η αγορά ενδυμάτων και υποδημάτων του Ηνωμένου Βασιλείου το 2023 έφτασε τα 57,92 δισεκατομμύρια λίρες (67,54 δισεκατομμύρια ευρώ). Από αυτά, οι 29,4 δισεκατομμύρια λίρες προήλθαν από αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, μειωμένες κατά 3,5 δισεκατομμύρια λίρες σε σχέση με το 2021, όπου είχαν φτάσει τα 32,9 δισεκατομμύρια λίρες. Τα ενδύματα αποτέλεσαν τη μεγαλύτερη κατηγορία δαπανών, ανέρχοντας πέρυσι σε 21,7 δισεκατομμύρια λίρες, μειωμένα από τα 23,9 δισεκατομμύρια λίρες το 2021.

    Σχετικά με τις διαδικτυακές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο ΣΕΠΕΕ επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ότι παρατηρείται αυξανόμενη χρήση κινητών τηλεφώνων για τις αγορές. «Οι αγορές των καταναλωτών επηρεάζονται από τα κοινωνικά δίκτυα, κυρίως από το Facebook, ενώ η χρήση του TikTok συνεχώς αυξάνεται», τονίζεται χαρακτηριστικά.

    Παράλληλα, μια άλλη τάση που κερδίζει έδαφος στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι η αγορά μεταχειρισμένων ρούχων, καθώς το 41% των καταναλωτών δηλώνει ότι πέρυσι αγόρασε μεταχειρισμένα ενδύματα. Σημειώνεται ότι από τις συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις ρούχων που ανήλθαν πέρυσι σε 21,7 δισεκατομμύρια λίρες, 11 δισεκατομμύρια λίρες αφορούσαν γυναικεία ενδύματα, ενώ 6,4 δισεκατομμύρια λίρες σε ανδρικά.

    Οι πωλήσεις γυναικείων ενδυμάτων πέρυσι σημείωσαν πτώση 9% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ, με μείωση κατά 1 δισ. λίρες. Παρόμοια μείωση παρατηρήθηκε και στις δαπάνες για ανδρικά ρούχα, οι οποίες μειώθηκαν κατά 1,2%. Επιπλέον, και οι πωλήσεις παιδικών ρούχων κινήθηκαν πτωτικά το 2023, υποχωρώντας κατά 1,3% και φτάνοντας τα 2,85 δισ. λίρες, από 2,88 δισ. λίρες το 2022.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα