Σε ευκαιρία για τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εξελίσσονται οι διαγωνισμοί κρατικών οργανισμών και φορέων για παροχή διατακτικών σίτισης στους εργαζομένους τους, που αποτελούν ένα σχετικά νέο εργαλείο για τα σούπερ μάρκετ ώστε να προσελκύσουν στα καταστήματά τους νέους πελάτες. Η ΣΤΑΣΥ έχει προκηρύξει το τελευταίο διάστημα δύο διαγωνισμούς για έκδοση και προμήθεια διατακτικών τροφής για τους εργαζομένους της στον ΗΣΑΠ, το μετρό και το τραμ.
Ο ένας διαγωνισμός, αξίας 3.504.324 ευρώ, είναι ανοιχτός για υποψήφιους οικονομικούς φορείς που βάσει καταστατικού λειτουργούν ως σούπερ μάρκετ, ενώ ο δεύτερος διαγωνισμός, αξίας 420.000 ευρώ, διεξάγεται με τη διαδικασία της απευθείας πρόσκλησης για διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση με την αλυσίδα Σκλαβενίτης. Σημειωτέον ότι και οι δύο αυτοί διαγωνισμοί απευθύνονται μόνο σε μεγάλες αλυσίδες, καθώς μεταξύ των προαπαιτούμενων για τους υποψηφίους είναι να διαθέτουν τουλάχιστον 100 καταστήματα στην Αττική, εκ των οποίων τουλάχιστον 7 άνω των 2.500 τ.μ..
Στη Σκλαβενίτης προμήθεια για την Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα
Στη Σκλαβενίτης κατακυρώθηκε πρόσφατα αντίστοιχος διαγωνισμός της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα ΑΒΕΕ (ΕΒΟ – Πυρκάλ) για έκδοση ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενης κάρτας για ένα έτος, με δυνατότητα παράτασης για ένα ακόμα έτος. Το έργο ήταν προϋπολογισμού 261.638,53 ευρώ για ένα έτος, ή 598.618 για δύο έτη, και η Σκλαβενίτης ήταν ο μοναδικός υποψήφιος οικονομικός φορέας που υπέβαλε προσφορά, προσφέροντας έκπτωση 8%. Το έργο που ανέλαβε η Σκλαβενίτης αφορά στην παροχή κατ’ εκτίμηση 333 ηλεκτρονικών διατακτικών μέσω επαναφορτιζόμενης κάρτας, με πιθανότητα αυξομείωσης της ζητούμενης ποσότητας έως 10% και αναπροσαρμογή της προϋπολογισθείσας δαπάνης ανάλογα.
Η φόρτωση (πίστωση) των καρτών θα γίνεται τον Ιούλιο, τον Σεπτέμβριο και τα Χριστούγεννα, έπειτα από εντολή πίστωσης καρτών με το ποσό που θα καθορίζει η Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, που θα αποστέλλει ονομαστικό κατάλογο με τους εκάστοτε δικαιούχους ώστε να πραγματοποιείται η φόρτωση των καρτών. Οι προπληρωμένες κάρτες θα διασφαλίζουν τη μοναδικότητα και την εγκυρότητα των συναλλαγών, καθώς και των προσωπικών δεδομένων του κατόχου της κάρτας, και η Σκλαβενίτης δεν υποχρεούται να προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας κατά τη χρήση της ηλεκτρονικής διατακτικής.
Όμως στο «παιχνίδι» των διατακτικών η Σκλαβενίτης δεν παίζει μόνη της, καθώς έναν αντίστοιχο διαγωνισμό κέρδισε η Μασούτης. Στη Μασούτης κατακυρώθηκε το έργο της προμήθειας διατακτικών αγοράς προϊόντων σίτισης για δύο έτη (2023 και 2024) για τους εργαζομένους στο Εθνικό Θέατρο, μίας προμήθειας προϋπολογισμού 582.960 ευρώ, την οποία η Μασούτης εξασφάλισε προσφέροντας έκπτωση 25% (437.220 ευρώ). Στο πλαίσιο του έργου, η εταιρεία αναλαμβάνει να εκδώσει και να προμηθεύσει το Εθνικό Θέατρο με 270 προσωπικές ηλεκτρονικές επαναφορτιζόμενες κάρτες σίτισης για τους εργαζομένους στο Εθνικό Θέατρο.