31.4 C
Athens
Wednesday, June 26, 2024
More

    Stellantis: Τέλος στην εξ αποστάσεως εργασία ακόμη κι αν κάνει οικονομία στην εταιρεία

    Η Stellantis ζήτησε από τους μηχανικούς αυτοκινήτων της να επιστρέψουν στο γραφείο, τερματίζοντας μια πολιτική που ακολούθησε ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares τα τελευταία έτη για να μειώσει τα έξοδα σε μια εταιρεία που υπερασπίστηκε την εργασία στο σπίτι στον απόηχο της πανδημίας.

    Οι μηχανικοί βρίσκονταν στο γραφείο τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα από τον Ιανουάριο, ενώ ορισμένοι βρίσκονται εκεί έως και έξι ημέρες όταν παρουσιάζεται ένα νέο αυτοκίνητο, είπε ο Ned Curic, επικεφαλής μηχανολογίας και τεχνολογίας στη Stellantis.

    «Είναι αδύνατο να κατασκευαστούν οχήματα από απόσταση», είπε ο Curic σε μια συνέντευξη στο Auburn Hills του Μίσιγκαν. «Πρέπει να έχεις ανθρώπους μαζί. Πρέπει να κάνετε συνεδρίες σχεδίασης, συνεδρίες μηχανικής και δημιουργίες μαζί. Μας βοηθά να επιταχύνουμε μια σειρά από έργα».

    Η Stellantis υπερασπίστηκε την εξ αποστάσεως εργασία τα τελευταία χρόνια και μείωσε δραστικά τους χώρους γραφείων, ενώ πώλησε και ακίνητα. Τα εργατικά συνδικάτα επέκριναν την ένταση της πίεσης, λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι συχνά ενθαρρύνονται να μείνουν μακριά όσο το δυνατόν περισσότερο. Η πολιτική ήταν μέρος της αυστηρής ώθησης του Tavares για την αποδοτικότητα, ο οποίος επικαλέστηκε τον έντονο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες για περικοπή θέσεων εργασίας σε χώρες όπως η Ιταλία και η Γαλλία.

    Το 2022, η αυτοκινητοβιομηχανία είχε γνωστοποιήσει ότι η πολιτική της για την εξ αποστάσεως εργασία είχε γίνει μόνιμη, επιτρέποντας στους εργαζόμενους που δεν εργάζονται στη γραμμή συναρμολόγησης να εργάζονται από το σπίτι το 70% του χρόνου, ενώ αρκετές άλλες εταιρείες απαιτούσαν από το προσωπικό να επιστρέφει στα γραφεία πιο συχνά από το τέλος του lockdown του Covid-19. Ο ίδιος ο Tavares εργάζεται από το σπίτι του στην Πορτογαλία περίπου μία εβδομάδα το μήνα.

    «Η εξ αποστάσεως εργασία είναι πολύ ευέλικτη στην Stellantis. Υπάρχει ομάδα στη διοίκηση για να δημιουργήσει τις συνθήκες της καλύτερης δυνατής απόδοσης», ανέφερε εκπρόσωπος.

    Ο Curic, πρώην στέλεχος της Microsoft και της Amazon.com, ο οποίος προσχώρησε στη Stellantis το 2021, αναδιοργανώνει τις μηχανολογικές δραστηριότητες της αυτοκινητοβιομηχανίας από τότε που ο ρόλος του επεκτάθηκε πέρυσι για να συμπεριλάβει έρευνα και ανάπτυξη. Επιβλέπει περίπου 15.000 μηχανικούς, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται στη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ, με αυξανόμενες ομάδες επίσης στη Βραζιλία και την Ινδία.

    Η αλλαγή πολιτικής από τον Curic βοηθά στο να απομακρυνθούν οι ανησυχίες ότι μπορεί να είναι πιο δύσκολο για τους μηχανικούς της Stellantis να συνεργαστούν αποτελεσματικά σε νέα αυτοκίνητα. Η εταιρεία βρίσκεται στη μέση ενός φιλόδοξου σχεδίου κατασκευής νέων οχημάτων, με 25 μοντέλα που θα παρουσιαστούν μόνο φέτος.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα